FrkHelle

Fotoalbum

2 indlæg i dette emne

Har googlet og været forbi et par fotoalbums-forhandlere i dag, men kan ikke finde, hvad jeg søger.

Jeg søger: et fotoalbum med sorte sider opdelt af tyndt papir (pergament, pergamyn eller hvad jeg nu har fundet ud af, at det kaldes). Albummet skal passe til 40-50 billeder i ca 13 x 18, så ca 25 sider, alternativt 50, så putter vi bare kun på hver anden side.

Photocare havde PRÆCIS sådan en bog, som vi leder efter..... men med HVIDE sider og bruden her vil altså hellere have sort.. det giver mig en bedre kontrast til naturbilleder, synes jeg.

:heart: Kan nogen hjælpe? Det må også gerne være fra udenlandske sælgere, fx England..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm ledte selv efter et ligende album før vores bryllup i juni sidte år til mine boudoir billeder men endte med at give op, jeg kunne ikke finde nogle med pergament trods jeg prøvede utallige foto og papirforretninger i Købehnavn og omegn. Endte med at købe et lækker album i magasin med sorte sider i kraftigt papir/pap. Front og bagside var er ligeledes sorte med et sølvhjerte på forsiden.

Held og lykke med jagten!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer