La_Passionata

Erfaring med henna hårfarve?

4 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at farve mit hår med henna (sådan som jeg gjorde det i mange år som ung) men kunne godt tænke mig en lysere version af det skrig orange jeg havde dengang.

Er der nogen der har eksempler på (billeder af) hvordan mellemblondt-mørkeblondt hår ser ud når det er farvet med det der hedder "gyldenblond" henna? Eller som ved om man kan gøre kobber-versionen lysere?

Og sådan her så jeg så ud da jeg var 16 år *g*

16-aar-lille.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Følger der ikke normalt et farveskema med når man køber den slags? ;)

Ved ikke rigtig noget om hvorvidt man kan "fortynde" henna-hårfarve, jeg ville nok vælge den sikre løsning og gå efter den "rigtige" farve?

Er der nogen speciel grund til at det skal være med henna? Jeg har aldrig selv fået farvet hår da jeg har meget følsom hud, men da min søster skulle have farvet hår for et par uger siden sagde vores frisør at hun ikke brugte henna-hårfarve da der var mange flere giftstoffer i dette end i "alm" økologisk hårfarve... Bare en tanke... :cheerleader3:

Her et farvekort der passer til dette hennaprodukt...

post-40384-1267553817.jpg

0

Del dette indlæg

Det skal være henna netop fordi det er det eneste JEG kan tåle, da jeg har psoreasis - og jeg VED jo af erfaring gennem næsten 10 år at jeg ikke reagerer på henna.

Det er almindeligt at hælde kaffe i henna for at gøre den mørkere og te for at gøre den lysere.. Men kunne da være jeg skulle spørge hos en frisør eller en "urtekrammer".

Farveskemaet du fandt dér er super :cheerleader3: Tak for det! Men nej, - det er ikke normalt at der følger sådan et med *s*

Det er nok lidt a la det her jeg mener.. Men det findes vist ikke i henna :cheerleader3:

Farve_correctors_yellow_6273-t.jpg

Men den er jo næsten også mere GUL end RØD

Ellers kommer det over i noget a la det her, som jeg synes er lidt fad - altså "udvandet".

KOBBER%20BLOND%2016.jpg

Redigeret af La_Passionata
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer