Lenebj

diademer..

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ebay.com er også en mulighed, hvis du er til made in china..... jeg modtog selv min i går, og den er bare SMUK - gav 69 kr inkl. porto.... Har vedhæftet billede som jeg selv har taget + et modelbillede...

post-39397-1267564656.jpg

post-39397-1267564665.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Miss-Lena: Det diadem er virkelig smukt!!! Jeg er også forelsket i det hårsmykke du bar til dit bryllup. Må man spørger hvor det er købt?

Og så har jeg aldrig handlet på i udlandet over nettet. Er der noget jeg skal være opmærksom på? Hvad ganger jeg beløbet med for at vide den ca danske pris? Og hvad med forsendelse og porto. Nogen der vil indelede mit kendskab til dette??

Knus

0

Del dette indlæg

Mit hårsmykke var også fra Etsy. Sælgeren hedder EMbridal og laver smukke ting :cheerleader3:

Du skal være opmærksom på når du handler fra udlandet hvordan du betaler. Visakort og Paypal er gode løsninger (www.paypal.com). Når du ser prisen skal du selvfølgelig omregne til danske kroner (det kan du gøre her: www.valutakurser.dk). Og sidst med ikke mindst, skal du vide at er det en ting til mere end 80,- og fra et ikke-EU land kan du risikere at skulle betale told og moms etc. Det er dog ikke altid at sådanne pakker bliver opfanget i tolden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer