Voresløfte

Hjælp mig med at vælge!!!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Umiddelbart ville jeg vælge et slør, der er lige så langt eller måske lidt længere end slæbet. Men jeg er så også meget glad for lange slør.

Det var egentlig også mit første valg, men så kom jeg til at tænke på, om det bliver for besværligt at bevæge sig rundt, og om det ville dække kjolen for meget.

Hvad mener du/I?

0

Del dette indlæg

Det vil jo ikke dække kjolen så meget, da det kun er et lag tyl :( Det er selvfølgelig en smule mere besværligt med et langt slør end et kort. Jeg havde selv et på 3 meter. Men det gav mig egentlig ikke de store problemer, da jeg efter fotograferingen hæftede det op på hoften med en broche

Her billede af det over armen til vores reception og hæftet op under brudevalsen

post-36326-1268150533.jpg

post-36326-1268150575.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser :)

Jeg tror, jeg vælger et mellemlangt slør. Men i mellemtiden er jeg blevet lidt forelsket i et fuldt blondeslør, dog kan jeg ikke se for mig, om det bliver for meget blonde, eftersom kjolen også er det, eller om det bare fuldender mit vintagelook.

Jeg faldt over dette herinde (håber, det er okay, at jeg bruger det som eksempel), men forestiller mig, at mit skal gå til lænden. Det er nemlig først under bagen, at kjolen går ud, ellers sidder den stramt hele vejen.

Hvad siger I?

post-41333-1268228419.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer