wuk63

sæbebobler

9 indlæg i dette emne

Jeg har søgt lidt på sæbebobler og fandt dem her:

http://www.somethingblue.dk/shop/product_i...products_id=319

Men er prisen pr stk??? for så er det sagonedme dyrt!!!!

Er der nogen der har blandet deres eget "boble" vand? og hvad gjorde i, i så fald, med flasker og "puste-stang?"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har overvejet at gå i Tiger og købe deres sæbebobler. De er jo vandtætte (ellers ville boblevandet jo ryge ud ;)) så de burde kunne klare en tur i varmt vand på etiketterne kan pilles af.

Så kan jeg selv klistre billede / monogram eller andet på eller pynte med en sløjfe.

Mener det er 3 stk / 10 kr.

...og så fåes de i lilla som er vores farvetema ;)

Regner med at skulle bruge omkring 50 stk, og de er jo ret store, så jeg regner med at der er en del der efterlader deres til receptionen og så har ungerne noget at lege med resten af året ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så dyre er de ikke ved Calligraphen. Der koster de 175kr for 36 af de små rør og 120kr for 24 i små flasker.

jeg tænker fragtomkostningerne ved sådan noget må blive høje på e-bay.

Der har jeg da blandt andet fravalgt noget hjerteformet slik fordi de mente de skulle have 38dollars for at sende det herover og så kunne man lige så godt købe det her, og jeg kunne forestille mig det her bliver noget af det samme....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så dyre er de ikke ved Calligraphen. Der koster de 175kr for 36 af de små rør og 120kr for 24 i små flasker.

jeg tænker fragtomkostningerne ved sådan noget må blive høje på e-bay.

Der har jeg da blandt andet fravalgt noget hjerteformet slik fordi de mente de skulle have 38dollars for at sende det herover og så kunne man lige så godt købe det her, og jeg kunne forestille mig det her bliver noget af det samme....

Jeg har som sagt kun givet 184 INKL. fragt for 72 stk på ebay. Det synes jeg bestemt ikke er dyrt. Selvfølgelig var en del af det noget fragt, mener det måske var omkring £7 (ca. 60 kr), men det bliver stadig et noget billigere alternativ. (mere end halv pris i forhold til Calligraphen!) Tror også der kommer fragt på ved de danske firmaer?

Her er stk. prisen i alt ca. 2,5.

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle besvarelserne :unsure: Jeg fandt dem her: http://www.festtema.dk/shop/bryllups-saebeboler-1226p.html og det syntes jeg er en rimelig pris, især fordi jeg går efter at købe 144 stk, så er der noget at spare. jeg har før købt fra den side og det er meget pålidelige og hurtige. De har også nogle fine balloner og andre ting jeg kunne finde på at skyde nogle småpenge i GP Ellers tror jeg 10eren får et besøg!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer