Dqueen

borddækning

3 indlæg i dette emne

Vi skal holde festen på en kro, så det er jo dem der dækker bord. Men hvad med bordkort og andet pynt? Får I dem til at sætte det på?? Jeg har svært ved at se hvornår jeg skal gøre det, hvis jeg skal gøre det selv. (frisør 10.30, vielse 15.00 og så skal vi fotograferes mens gæsterne kommer til feststedet) Jeg ved ikke om de dækker bordet dagen før, så vi kan kører der hen om aftenen eller om de først dækker det på selve dagen. Det er en kro der kun bliver holdt fester på. Man kan sikkert få dem til det, men hvad nu hvis de ikke gør som vi gerne vil have...

Hvad gør I andre som skal holde festen på kro/restaurant??

/DQueen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde festen på et slot, og der skal vi afleverer bordkort samt bordplan og andet pynt eks. risposer et par dage før, så sørger de for at det kommer på bordene....

Jeg tror da bestemt at enhver kro står for den normale pyntning, men hvis du selv vil komme med noget skal du nok bare fortælle dem hvordan du gerne vil have det.

Kh. Henriette :)

0

Del dette indlæg

Jeg har aftalt med mit feststed (en restaurant), at jeg afleverer bordkort og andet bordpynt med en udførlig beskrivelse af hvordan det skal stå aftenen inden brylluppet, og så vil de sætte tingene op om formiddagen...

De var meget hjælpsomme, så bare snak med dit feststed, så ska I nok finde en løsning:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer