AmalieAmalie

Er dette en god ide???

11 indlæg i dette emne

Hej zillas :thumbsupsmileyanim:

Har hørt om at man kan navngive en stjerne og få et certifikat på at stjernen er opkaldt efter det man har bestemt...

MEN læste mig så frem til at det er det rene løgn - altså, stjernen står hos firmaet som om den hedder det navn, men i virkeligheden kan firmaer ikke navngive stjerner....

SÅ har nu fået den ide, selv at finde en stjerne... en som man kan se her fra jorden evt. og opkalde den + stjernen ved siden af efter min kommende husbond og jeg.... For jeg bestemmer jo lige så meget hvad stjernerne skal hedde som alle andre gør ;) Der er jo ingen der ejer stjernerne...

Vil så selv lave et flot certificat og evt. få graveret en halskæde som denne:

http://cgi.ebay.com/925-Sterling-SILVER-DO...7#ht_2042wt_732

Med navnene og kordinaterne til stjernerne :)

Sådan et lille DIY-projekt.....

Det skal så være min morgengave til min kommende mand ;)

Men hvad synes i om min ide? :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok ikke lige så meget mig. Tanken er sød, men jeg ville nok synes det var lidt ligegyldigt, hvis det ikke er reelt at stjernen får navnet.

Har i øvrigt også hørt at de der stjernenavngivnings firmaer er bogus.

0

Del dette indlæg

Det er nok ikke lige så meget mig. Tanken er sød, men jeg ville nok synes det var lidt ligegyldigt, hvis det ikke er reelt at stjernen får navnet.

Har i øvrigt også hørt at de der stjernenavngivnings firmaer er bogus.

Har det på samme måde og véd, at kæresten min ville tænke noget i samme retning... Men skønt hvis din tilkommende er romantisk og ville sætte pris på det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gør det til vores unger :thumbsupsmileyanim:

Får jo lillesøster 14/4 ved kejsersnit og så skal vi ud og finde Cassiopeia.

De får så en historie jeg selv har skrevet om at de alle er stjerner, smukke, dejlige osv. hver for sig, men i samlet flok danner de Cassiopeia (5 børn og 5 stjerner).

Regner så med at vi når vi er ude om aftenen vil finde Cassiopeia og snakke om deres historie, så de altid vil huske den, og når de som voksne ser stjernebilledet vil blive mindet om at de er unikke hver for sig, men altid vil være en del af den smukke flok :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg gør det til vores unger :thumbsupsmileyanim:

Får jo lillesøster 14/4 ved kejsersnit og så skal vi ud og finde Cassiopeia.

De får så en historie jeg selv har skrevet om at de alle er stjerner, smukke, dejlige osv. hver for sig, men i samlet flok danner de Cassiopeia (5 børn og 5 stjerner).

Regner så med at vi når vi er ude om aftenen vil finde Cassiopeia og snakke om deres historie, så de altid vil huske den, og når de som voksne ser stjernebilledet vil blive mindet om at de er unikke hver for sig, men altid vil være en del af den smukke flok :thumbsupsmileyanim:

SUK!!! Se det er da en dejlig ting :cheerleader3: Og nu vil jeg også have 5 børn :heart:

0

Del dette indlæg

Min kæreste ville elske dette.. Men han er så også vild med stjerner og hiver mig jævnligt med ud om natten så vi kan kigge på dem og finde forskellige stjernetegn osv :thumbsupsmileyanim:

Så tror det kommer meget an på hvilken mand man har, nogle vil nok synes det er lidt underligt mens andre bliver meget glade :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide ideen, men må tilslutte mig de andre zillaer: tror ikke min egen kæreste ville syntes det var fedt! Men kender jo heller ikke din tilkommende, så jeg ved jo ikke om han ville kunne lide det.

Personligt tror jeg, at det mest er en "pige-gave" - altså, jeg ville blive rigtig glad for det, og finde det meget romantisk :heart:

Jeg kom til at tænke på, at hvis du gerne vil give ham noget "astrologi-relateret", så kan man jo få taget et billede af nattehimmelen (fx lige over jeres feststed) eksempelvis lige før midnat, eller måske i de minutter I danser brudevals??

Så har I/han et øjebliksbillede af evigheden - præcis som den så ud på jeres store aften.

Problemet med det er så bare, at fotografen skal have rygendes travlt, hvis du vil give din mand billedet i morgengave dagen efter, men måske kunne det bruges som en lille ekstra gave - eller som et godt minde til jeres fotoalbum??

0

Del dette indlæg

kan lige tilslutte mig som måske en af de eneste hankøn i dette forum :-)

Ideen er rigtig sød og meget romantisk - jeg tror dog man skal have en interresse for stjerner generelt før det virkelig batter noget.

Os fyre er sgu ikke så komplicerede, en god gave vil være noget vi kan bruge i hverdagen, og/eller noget som minder os om hvor dejlig en hustru man har. Og gerne noget som er noget specielt, som ikke findes andre steder, altså noget i har været en del af. Eksempler kunne være, og det er bare ideer :-)

Et ur, med en indgravering i uret, eller på bagsiden

Herrearmbånd med indgravering

En god kuglepen med indgravering

En flot fotobog med billeder af jer, gode stunder sammen, oplevelser etc. (www.shutterfly.com)

Til rygerne: En flot custom made zippo lighter

Til jægerne: En lille lommelærke med jeers personlige præg

Et lækkert bælte med f.eks. jeres monogram eller initialer på bæltespænde

En pung som på en eller anden måde bærer præg fra jer, det kunne være et flot billede i pungen

Manchetknapper med hans initialer/eller jeres

Er han glad for fodbold - giv ham hans ynglingshold trøje, men skriv dit navn som spillernavn

Mange af os fyre har jo en drengedrøm om en bar i hjemmet, så har i plads kan et poolbord, dartspil, pokerspil, barbord etc. sagtens bruges

Slipsenål med noget custom design

Man kan få indgraveringer på iPods - så har din kæreste altid drømt om sådan en, kunne det også være en god gave

Mulighederne er mange :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer