Guest Betina-Kim

Blomsterdekorationer

14 indlæg i dette emne

Jeg har bestilt en der kan lave vores borddeko, hvis det er, men vil egentlig helst lave dem selv.

Skulle egentlig have lånt nogle "stativer" hvis man kan kalde dem det, en betonklold ( min kæreste er murer) hvor der er 3 reagensglas i og noget tråd der stikker op, man kan hænge andet grønt på. Men hende jeg skulle låne dem af, har ikke givet lyd fra sig, så er på efter andre alternativer.

Vi skal sidde ved ovale borde som er 2,5 m lang, en råhvid dug med en lys rød løber.

Det skal ikke være sådan en stor deko som Dronningen har, og behøber heller ikke være til en bondegård, men stadig se ud af noget, hvis I forstår.

Har I nogle ideer og hvordan har I tænkt jeres skal se ud?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har også en anden ide i tankerne, en halmkrans vi bruger til advent, skæres op, og vrides så den "bølger" lidt hen af bordet. Min svigermor laver den til jul, men synes måske ikke lige den skal dækkes med gran..... Men hvad kan vi så bruge til at "dække" bunden med?

0

Del dette indlæg

Jeg tænker noget i denne stil med pink gerbara som også skal gå igen i min brudbuket. Kan dog ikke helt beslutte om jeg skal lave der version med kattegræs eller den med lime, så jeg må nok prøve at lave en af hver. Er mest til den variant hvor der ikke er så mange blomster i.

Bordkort og menukort skaal så være skiftevis lime og pink så det matcher blomsterne....eller tror I det vil se for rodet ud med to farver?

post-41741-1269326389.jpg

post-41741-1269326417.jpg

Redigeret af Frk R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker da at du kan lave de beton stativer selv.. Så får du dem også lige som du vil have dem! :angry: Det kan ikke være særlig svært.. En form med cerment i, hvor du stikker de ting du har lyst til i den våde cerment..

Ellers kan du dække din halmkranse stang med "alt", men brudeslør kunne da være en flot mulighed. Du kan også bruge thuja eller cypres.. Eller rododendron eller kirsebærlauerbær.. eller mos! Det kan du evt binde på med en synlig sølvtråd. :cheerleader3: Kommer an på hvad du synes passer ind.. Alle blomster og grønt der kan tåle at undvære vand kan du jo bruge.. Så vikler du det bare på med vindseltråd så man ikke kan se tråden! Du kan også lave en kombination...

0

Del dette indlæg

Nu fik jeg så endelig de der beton nogen og se..... Men de bliver bare for små, og er ikke så pæne som jeg regnede med, da vores borde en ovale og 2,5 m lange.

Så jeg gik ned til vores lokale blomsterhandler og bestilte noget der minder som disse, men med lyserøde roser i midten og hvode blomster der ligger ud over de store blade...

Og gæt lige en pris... Max 150 kr pr stk! :angry:

Så kan det ikke betale at lave dem selv.

post-39020-1269715019.jpg

post-39020-1269715025.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu fik jeg så endelig de der beton nogen og se..... Men de bliver bare for små, og er ikke så pæne som jeg regnede med, da vores borde en ovale og 2,5 m lange.

Så jeg gik ned til vores lokale blomsterhandler og bestilte noget der minder som disse, men med lyserøde roser i midten og hvode blomster der ligger ud over de store blade...

Og gæt lige en pris... Max 150 kr pr stk! :cheerleader3:

Så kan det ikke betale at lave dem selv.

De er også bare super smukke - og sikke da en pris :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer