ryberg

Billeder af fotograf Bettina Pihl

25 indlæg i dette emne

Ville lige lave en tråd med vores bryllupsbilleder taget af fotograf Bettina Pihl

Jeg sender hende mine varmeste anbefalinger, se hendes hjemmeside www.pihlfoto.dk for mere inspiration

Hun er også annoncer herinde...

Hun er én af de sødeste mennekser jeg har mødt, hun har masser af ideér og får det bedste frem i enhver

post-7757-1269719800.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, hvor er de flotte

Glæder mig til at Bettina skal tage lige så flotte billeder til vores bryllup :angry:

Du kan også rolig glæde dig, hun er dét sødeste menneske og 100 % proffesionel

og tillykke med det forestående bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ville lige lave en tråd med vores bryllupsbilleder taget af fotograf Bettina Pihl

Jeg sender hende mine varmeste anbefalinger, se hendes hjemmeside www.pihlfoto.dk for mere inspiration

Hun er også annoncer herinde...

Hun er én af de sødeste mennekser jeg har mødt, hun har masser af ideér og får det bedste frem i enhver

eiii hvor er det godt man er alene hjemme..... så jeg kunne få lov at sidde og små tude lidt over jeres video :thumbsupsmileyanim:

og glæde sig til at man selv skal giftes til næste år :cheerleader3:

Jeg syntes det er nogle flotte billeder.... undrer mig bare lidt over, hvordan hun måtte få lov at tage billeder inde i kirken, inden vielsen er forbi?

da jeg har en veninde som blev gift i hvor frelser kirke også, forrige år... og der måtte fotografen først komme ind efter alle gæster var ude og vielsen var forbi....

håber i lever i bedste velgående og nyder minderne, fra jeres store dag

mvh

malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ville lige lave en tråd med vores bryllupsbilleder taget af fotograf Bettina Pihl

Jeg sender hende mine varmeste anbefalinger, se hendes hjemmeside www.pihlfoto.dk for mere inspiration

Hun er også annoncer herinde...

Hun er én af de sødeste mennekser jeg har mødt, hun har masser af ideér og får det bedste frem i enhver

eiii hvor er det godt man er alene hjemme..... så jeg kunne få lov at sidde og små tude lidt over jeres video :blush:

og glæde sig til at man selv skal giftes til næste år :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes det er nogle flotte billeder.... undrer mig bare lidt over, hvordan hun måtte få lov at tage billeder inde i kirken, inden vielsen er forbi?

da jeg har en veninde som blev gift i hvor frelser kirke også, forrige år... og der måtte fotografen først komme ind efter alle gæster var ude og vielsen var forbi....

håber i lever i bedste velgående og nyder minderne, fra jeres store dag

mvh

malene

det er billeder der er taget i kirken efter vielsen - mange går ind i kirken igen og tager et par billeder..

som oftens må fotografen tage billeder under indgangen og imens de nygifte går ud! ikke under selvevielsen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ville lige lave en tråd med vores bryllupsbilleder taget af fotograf Bettina Pihl

Jeg sender hende mine varmeste anbefalinger, se hendes hjemmeside www.pihlfoto.dk for mere inspiration

Hun er også annoncer herinde...

Hun er én af de sødeste mennekser jeg har mødt, hun har masser af ideér og får det bedste frem i enhver

eiii hvor er det godt man er alene hjemme..... så jeg kunne få lov at sidde og små tude lidt over jeres video :)

og glæde sig til at man selv skal giftes til næste år :denmarkflag:

Jeg syntes det er nogle flotte billeder.... undrer mig bare lidt over, hvordan hun måtte få lov at tage billeder inde i kirken, inden vielsen er forbi?

da jeg har en veninde som blev gift i hvor frelser kirke også, forrige år... og der måtte fotografen først komme ind efter alle gæster var ude og vielsen var forbi....

håber i lever i bedste velgående og nyder minderne, fra jeres store dag

mvh

malene

det er billeder der er taget i kirken efter vielsen - mange går ind i kirken igen og tager et par billeder..

som oftens må fotografen tage billeder under indgangen og imens de nygifte går ud! ikke under selvevielsen..

:heart: Kunne ikk have skrevet det bedre :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer