KFV

Rive slør

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Der er også andre alternativer

Ebay (men jeg har selv haft en dårlig erfaring med et slør fra Kina, men det betyder jo ikke alle slør er dumme)

Ewas-brudetilbehør (ok priser i forhold til brudebutikkerne)

Brugt slør (det er dog ikke altid billigere, da de jo kan have kostet en formue fra start)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at købe 1 meter brudetyl til omk. 60,- kr og en kam til omk. 15,- kr og sy det selv? Jeg lavede et første gangs udkast til mit egetslør på 10 minutter på et hotelværelse uden saks og jeg syntes sådan set det blev ok omstændighederne taget i betragtning. Du kan se mit første forsøg på dette link nederst på siden.

Brudetyllet er temmelig bredt så selv om du kun køber 1 meter kan du sagtens få et langt smalt slør.

KH Frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
i stof og stil har jeg lige købt råhvid brudetyl til 18,- pr. m. Og så en kam i glitter til en tyver. Så har du dig et riveslør til knap 40,-

Hold da op det var billigt. Er det den rigtige bløde, småmaskede brudetyl? Jeg synes kun jeg har set den almindelige stive tyl med lidt større masker til den pris

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg tænker rive-slør, så tænker jeg at det ikke behøver være en en speciel god kvalitet. Man skal vel kun have det på få minutter, og så bliver det revet i stykker?

Jeg ville købe det på ebay - der er de til meget få penge - fra 4 pund incl porto.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
i stof og stil har jeg lige købt råhvid brudetyl til 18,- pr. m. Og så en kam i glitter til en tyver. Så har du dig et riveslør til knap 40,-

Hold da op det var billigt. Er det den rigtige bløde, småmaskede brudetyl? Jeg synes kun jeg har set den almindelige stive tyl med lidt større masker til den pris

Jep, jeg blev også selv noget overrasket... Der står endda "brudetyl" på prismærket i enden af rullen :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer