metteholm

drinkskort

11 indlæg i dette emne

Sad i eftermiddags og lavede dette drinkskort til en fødselsdag. Ved mange af jer også bruger det til bryllup, så ligger det lige om som lidt inspiration.

hvis nogle har andre drinkskort, må de også meget gerne postes her :)

post-39268-1271000272.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil du ikke lære mig hvordan man laver sådan et???

Det er som meget nemt, men tager lidt tid ;).

Proces:

Har klippet alle drinksbillederne ud i photoshop. Derefter har jeg i Indesign opsat et layout der er indelt i 3 lige store felter, således det kan bukkes som vist på billederne. Har så lavet to sider hvor jeg indsætter billederne af drinksene, opskrifter, lidt historie om dem osv. Så printer jeg bare på begge sider af papiret. Man kan sikkert også bruge word til at opsætte det i, Indesign er bare et virkelig godt program som er beregnet til layout, og derfor bruger jeg det.

Alle skriftyperne er fundet på dafont.com

Kan lige uploade hvordan de 2 A4 sider ser ud som jpeg-fil:

post-39268-1271060095.jpg

0

Del dette indlæg

de er super flotte, du må gerne dele.. :cheerleader3::heart:

hvor får i grønsodavanf?? de usgik for nogen år siden mener jeg pga nogen med farven ikke var god iforhold til eu, vist .. vores netto har dem ikke mere...

Redigeret af Beate007
0

Del dette indlæg

de er super flotte, du må gerne dele.. :cheerleader3::heart:

hvor får i grønsodavanf?? de usgik for nogen år siden mener jeg pga nogen med farven ikke var god iforhold til eu, vist .. vores netto har dem ikke mere...

nej har også haft svært ved at finde grøn sodavand. Men får det tit hos andre når de serverer champagnebrus, så må lige forhøre mig. Så 2L grøn og rød sodavand i Rema1000 for noget tid siden, kan være de stadig har det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de er super flotte, du må gerne dele.. :heart::cheerleader3:

nej har også haft svært ved at finde grøn sodavand. Men får det tit hos andre når de serverer champagnebrus, så må lige forhøre mig. Så 2L grøn og rød sodavand i Rema1000 for noget tid siden, kan være de stadig har det.

hvor mon man kan købe en stave-plade, staver da som en brækket arm i dag!!!!!!

jeg kigger i Rema1000 - tak for tip :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer