soba

spray sol

17 indlæg i dette emne

Kære Piger...

Så er der efterhånden kun en lille måned til- og med dette danske vejr, så tror jeg ikke, at jeg på naturligvis kan nå at få farve. Og da jeg ligner en melorm og det BARE ikke er særlig flatterende til en hvid kjole- så skal jeg have noget farve.

Går ikke i solarie, og er lidt bange for, at min alm, selvbruner ikke bliver 10% flot resultat til dagen.

SÅ ER DER NOGEN HERINDE DER HAR ERFARRING MED DET DER SPRAY SOL? Altså hvor man går ind i en kabine og bliver sprayet? Hvordan er det? Smitetr det af på tøjet? Hvor længe holder det? Hvor mange gange skal man have det gjort? Hvor etc. etc.

HJÆLP!

Tænker at jeg snart skal igang, hvis det skal afprøves inden brylluppet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sprayet op til mit bryllup her i april måned, og jo jeg fik en helt fantastisk flot kulør. Jeg valgte at få prøve ca. 14 dage før, jeg skulle giftes, så jeg kunne se, hvordan jeg ville se ud.

Så lavede jeg en aftale om at komme ind om torsdagen, som jeg skulle giftes lørdag. På den måde regnede jeg med, at jeg ville have nok tid til at få det overskydende farve bruset af inden den store dag.

Desværre havde jeg allerede afsmitning på min flotte hvide kjole, inden jeg ankom til kirken, og det skuffede mig rigtig rigtig meget, for jeg var faktisk blevet lovet i klinikken, at det ikke smittede af, og jeg havde jo ligesom garderet mig og kommet ind til dem torsdag.

Jeg tror, hvis jeg kunne lave det om, at jeg skulle have haft det lavet om onsdagen og så været ekstra god til at bruge bodylotion for at holde farven, så den stadig var flot om lørdagen men ikke smittede af.

Jeg fik California Tan på hos en kosmetolog.

Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En af de andre brude der er her inde arbejder på en klinik i Hellerup - hun har også skrevet i den tråd der er om spray tan. Hvis jeg får brug for det, har jeg tænkt mig at gå til hende. Stedet hedder Clinique Belnatur.

KH frk R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Piger...

Så er der efterhånden kun en lille måned til- og med dette danske vejr, så tror jeg ikke, at jeg på naturligvis kan nå at få farve. Og da jeg ligner en melorm og det BARE ikke er særlig flatterende til en hvid kjole- så skal jeg have noget farve.

Går ikke i solarie, og er lidt bange for, at min alm, selvbruner ikke bliver 10% flot resultat til dagen.

SÅ ER DER NOGEN HERINDE DER HAR ERFARRING MED DET DER SPRAY SOL? Altså hvor man går ind i en kabine og bliver sprayet? Hvordan er det? Smitetr det af på tøjet? Hvor længe holder det? Hvor mange gange skal man have det gjort? Hvor etc. etc.

HJÆLP!

Tænker at jeg snart skal igang, hvis det skal afprøves inden brylluppet

:heart::) NEJ MAN GIDER JO IKKE LIGNE SIDNEY LEE ELLER GUSTAV FRA DAGENS MAND - :fløjt: :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BARE mig igen, nu har jeg lige bestilt tid til imorgen kl 14 i hillerød de havde både st. tropez og california hun anbefalede california den var flottest og holdt bedst, jeg skulle komme knastør og ny scrubbet lige fra badet, altså ingen bodylotion før.. i mørkt løst tøj og måte gå i bad efter 8 timer.

det bliver hånd malet, tager ca 10-15 min og koster 200,-

hvis jeg ligner før nævnte personer tager jeg et billede ellers får i lige en melding om at det er fint og hvor længe det holder.. ærgeligt man ikke skal noget de næste dage, ud over arbejde..

jeg spurgte også ang. bryllup, hun ville gøre det onsdag eftermiddag eller torsdag morgen det burdet ikke smitte af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
BARE mig igen, nu har jeg lige bestilt tid til imorgen kl 14 i hillerød de havde både st. tropez og california hun anbefalede california den var flottest og holdt bedst, jeg skulle komme knastør og ny scrubbet lige fra badet, altså ingen bodylotion før.. i mørkt løst tøj og måte gå i bad efter 8 timer.

det bliver hånd malet, tager ca 10-15 min og koster 200,-

hvis jeg ligner før nævnte personer tager jeg et billede ellers får i lige en melding om at det er fint og hvor længe det holder.. ærgeligt man ikke skal noget de næste dage, ud over arbejde..

jeg spurgte også ang. bryllup, hun ville gøre det onsdag eftermiddag eller torsdag morgen det burdet ikke smitte af.

NÅ, tror i vi kunne finde klinikken????? NÆH, og da vi så endelig fandt en butik der kunne hjælpe med telefonnummeret på nettet havde hun ingen tider senere. vi havde åbentbart stået lige ved butikken men hverken min veninde eller jeg havde set den, MEGET UNDERLIGT!

så jeg rendte rundt godt tør, for man skal jo skrubbe hele kroppen og ikke tage creme på.... tror i lige jeg følte mig TØR. men jeg prøver en anden dag når jeg har fri igen at bestille tid!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj hvor træls! (sagt på godt jysk) :-)

Håber du har mere held med California Tan end jeg.

Jeg blev sprayet torsdag eftermiddag og lørdag, da jeg fik min kjole på, smittede sprayen af inden jeg kom i kirken. Det var bare rigtig rigtig øv.

jeg havde spurgt de to steder jeg talte med den om hvor når for at det ikke skulle smitte af på kjolen, de sagde begge, onsdag eftermiddag, senest torsdag morgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
BARE mig igen, nu har jeg lige bestilt tid til imorgen kl 14 i hillerød de havde både st. tropez og california hun anbefalede california den var flottest og holdt bedst, jeg skulle komme knastør og ny scrubbet lige fra badet, altså ingen bodylotion før.. i mørkt løst tøj og måte gå i bad efter 8 timer.

det bliver hånd malet, tager ca 10-15 min og koster 200,-

hvis jeg ligner før nævnte personer tager jeg et billede ellers får i lige en melding om at det er fint og hvor længe det holder.. ærgeligt man ikke skal noget de næste dage, ud over arbejde..

jeg spurgte også ang. bryllup, hun ville gøre det onsdag eftermiddag eller torsdag morgen det burdet ikke smitte af.

Hej..

Hvad hedder kliniken du skal til, leder nemlig også selv.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal giftes næste lørdag og har lige bestilt tid til spray tan (St. Tropez) her (de laver i øvrigt også negle).

Min veninde, som er kosmetolog, arbejder der og anbefalede mig det. Jeg skal derned onsdag kl. 17, så jeg håber da virkelig ikke, at det smitter af på kjolen om lørdagen :cheerleader3:

Jeg skal nok smide en kommentar herinde om resultatet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lavet spraytan (St. Tropez) i onsdags. Der syntes jeg godt nok, at farven var noget kraftig, men i dag er den rigtig pæn. Jeg har desuden haft en hvid bluse på i dag, og det er stort set ikke smittet af, kun meget meget lidt på indersiden af blusen under armene, så mon ikke at kjolen slipper for brun farve i morgen.

Så jeg kan kun anbefale at få lavet det, man får en fin glød uden at se ud som om man har været på 2 ugers ferie et meget varmt sted ;)

Jeg fik det i øvrigt lavet hos Marias Hudplejeklinik i Lyngby. De var meget søde og professionelle, så de kan anbefales. Jeg gav 295 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg blevet gift :( og jeg kan lige tilføje, at farven var SÅ flot på dagen. Der kom ikke noget farve på ydersiden af kjolen, men den er smittet en lille smule af på indersiden af kjolen under armene. Det skulle dog gå af i rens :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer