Jayne

Undrer mig over ebay-kjoler.

8 indlæg i dette emne

Hej zillas..

Jeg sidder nu endnu en gang og lurer inde på ebay, og ser så pludseligt, at der kører flere auktioner på brudekjoler fra kina eller hong kong, som snart lukker, uden nogen bud, med en startpris på 4 pund???

Altså, kan det virkelig passe at man kan få en brudekjole til 35 kr, for når varen koster under 80 kr. skal man jo heller ikke betale told eller moms.Det er jo helt vanvittigt, der må da næsten være en hage?! :(

Redigeret af Jayne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er godt nok ikke selv stødt på kjoler incl. fragt til 4-5 pund selvom jeg har købt kjoler på e-bay. Man ja, det virker da helt skørt... Er der så ikke en høj fragtprissom de kan tjene på? For de kjoler jeg har set til få pund har altid haft en fragtpris der gjorde at de blev ligeså dyre som de kjoler der koster 60-70 pund (selvom det jo stadig ser sindsyg billigt).

Ellers tænker jeg at det er en ny sælger der vil ind, og så sælger kjolerne billigt for at få en del positive feedbacker. Der er jo ikke mange der har lyst til at købe en kjole fra en der ikke har nogen (eller kun få) anmeldelser.

For selom det er syet i Kina, så kan de da ikke få stof og arbejdsløn til 40 kr.!

Jeg har selv købt kjoler til 65 pund, hvilket jeg også synes er vildt billigt. Jeg er meget spændt på at se dem! For et eller andet sted får man jo hvad man betaler for...

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

Hvis du lægger mærke til auktionerne på fx. Ebay, så er forsendelsen på de billige auktioner ofte høj.

Hvis varen kommer fra et land udenfor EU, skal du betale told.

( selvom du køber varen på den engelske Ebay-side, slipper du ikke for told, hvis sælger ikke har EU-residens. )

Og hvis den samlede værdi af vare plus forsendelse overstiger 80 danske kr, så skal du betale told ( plus toldbehandlingsgebyr på 160 kr )

Hvis varen er en gave, må værdien plus forsendelse ikke overstige 340 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kjoler man finder til så billige penge er tit rigtig dårligt syet. Materialet er virkelig ringe, sømmene rynker eller trækker, der er ingen indlægsmaterialer eller afstivning og så er pasform en by i rusland.. Men det ser man jo først når de kommer ind ad døren... De er som regel kun stoffets værdi værd.. Sådan noget skal man virkelig passe på med ikke at købe for billigt.

0

Del dette indlæg

De kjoler man finder til så billige penge er tit rigtig dårligt syet. Materialet er virkelig ringe, sømmene rynker eller trækker, der er ingen indlægsmaterialer eller afstivning og så er pasform en by i rusland.. Men det ser man jo først når de kommer ind ad døren... De er som regel kun stoffets værdi værd.. Sådan noget skal man virkelig passe på med ikke at købe for billigt.

Hmm min kjole fejler nu ikke noget... Tværtimod

0

Del dette indlæg

Hmm min kjole fejler nu ikke noget... Tværtimod

Min er også billig og perfekt, den er købt gennem et Færøask firma http://www.facebook.com/pages/Kj%C3%B3lar/150363498310680?sk=photos

jeg betalte 3.150,- med det hele :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer