Voresløfte

Der er ingen kam på mit slør

10 indlæg i dette emne

Hej Alle

Jeg har netop fået mit slør hjem, og den har ingen kam på. Så hvor kan man finde sådan én? Og hvordan sætter man den på? Jeg er meget bange for at ødelægge sløret, da det er et tyndt blondeslør, og jeg er ikke specielt ferm med en nål :cheerleader3:

Jeg håber, I kan hjælpe mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den frisør jeg snakkede med vil helst sætte hår uden kam. Dvs. er der kam i så bliver den pillet ud og så bliver sløret sat fast med hårnåle i stedet.

Hårnålene er mindre og derfor både lettere at skjule og få håret til at falde naturligt ud over ift. en kam.

Prøv at spørge din frisør før du køber en kam hvad hun helst vil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den frisør, der i lørdags skulle sætte mit hår var HENRYKT over, at der ikke var kam på mit slør - han sagde, at det var meget nemmere at arbejde med, når der ikke var samt han bedre kunne få den tilpasset i min frisure.

Så måske du lige skal kontakte frisøren og høre, om de helst vil have med eller uden :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Alle

Jeg har netop fået mit slør hjem, og den har ingen kam på. Så hvor kan man finde sådan én? Og hvordan sætter man den på? Jeg er meget bange for at ødelægge sløret, da det er et tyndt blondeslør, og jeg er ikke specielt ferm med en nål :cheerleader3:

Jeg håber, I kan hjælpe mig.

De kan købes i glitter, metas ol. ellers i mange af de større supermarkeder. Du kan enten sy eller lime den på. Men hør først din frisør om hun overhovedet vil bruge en kam eller om hun har tænkt sig at sætte sløret fast med hårnåle.

Hilsen Eva

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :cheerleader3:

Jeg har endnu ikke bestilt frisør, da jeg skal giftes i udlandet. Men det vil vel ikke ødelægge sløret, hvis man syr en kam på, og frisøren hellere vil arbejde med det uden?

Hvis du bare syer den på med nål og tråd så kan den jo altid pilles af igen, hvis frisøren hellere vil bruge nåle

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer