Guest louisecasper

HJÆLP... Under 14 dage til brylluppet

7 indlæg i dette emne

Er der nogle herinde som har nogle råd??

Jeg er begyndt at gå mine brudesko til, men sys ikke det bliver bedre. De klemmer ikke i hælen, men på storetåen hvor de ligesom "borer" sig ind og så henover foden... Det irriterer mig at jeg ikke købte dem et nummer større, men ekspedienten gjorde alt for at overbevise mig om at så ville de være for store. sikke noget pjat!!!

De ser sådan her ud

post-38629-1276466621.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Engang i mellem kan det hjælpe at banke på skoen med en rundhovedet hammer, hvis der er en syning eller en kant, der generer (som f.eks. ved storetåen). Du skal nu nok have en skomager til at gøre det, og jeg er heller ikke sikker på, om stoffet kan tage skade af det... Mht. at den strammer hen over foden, kan den måske blokkes lidt. Spørg igen en skomager...

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have mine sko blokket. Jeg tror ikke at du behøver at være så bange for om dine sko går istykker af det. Jeg fik det gjort ved et par af mine Karen Millen sko. Og jeg havde slået ham ihjel :rolleyes: hvis der var sket noget med mine sko. Men de har jo prøvet det så mange gange. Så hvorfor skulle det lige være dine sko der gik hen og blev ødelagt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer