Lenebj

Blev lidt ked hos frisøren i dag

14 indlæg i dette emne

Altså..man har denne her drøm om at få den flotteste frisure på sin bryllupsdag..Men så er det bare lige at man har dette dumme skulder-lange hår..

Jeg kan ikke få noget som helt kunserisk..Hun vil ikke bruge valk eller ekstra hår..altså hvad filan.. skal jeg så forvente.(ja, undskyld sproget)

Nu er jeg så langt ude at jeg overvejer at få exstentions (staves det sådan??) bare for at få noget fylde..Men det er bare så dyrt.

Jeg vil gerne have en frisure som kan gå til et rigtig smukt slør..

Håber i kan hjælpe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også vælge en anden frisør hvis jeg var dig - hvor bor du henne, måske vi herinde kan hjælpe dig med at finde en anden frisør???

Øv altså for en træls oplevelse :heart: det er jo ligesom ikke det der er meningen med det, og hun kan skal jo bare tilfredsstille dig og dine ønsker ;)

Håber du snart finder en anden løsning :blush:

Kh. Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har meget langt hår og har rigtig meget af det og slev min frisør sagde en valk så kan slet ikke fostå hvis hun ikke vil bruge det troede at alle brugte det. så jeg ville da finde en anden uden tvivl

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg

Ud og finde en ny frisør med dig - hun skal dælme ikke have lov til at ødelægge noget for dig. Hvorfor gå at bruge tid og være ked af det, pga noget HUN ikke vil - selvfølgelig kan du få den frisure du ønsker - i dag er alt næsten muligt :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg ville også vælge en anden frisør hvis jeg var dig - hvor bor du henne, måske vi herinde kan hjælpe dig med at finde en anden frisør???

Øv altså for en træls oplevelse :blush: det er jo ligesom ikke det der er meningen med det, og hun kan skal jo bare tilfredsstille dig og dine ønsker ;)

Håber du snart finder en anden løsning :)

Kh. Henriette

Det ville da være dejlligt med en ny frisør, men nu har jeg brugt mange timer på at finde én i Odense som ikke holder sommerferie (skal giftes i uge 29)

og hun tager trods alt kun 600 kr i timen.

Men hvis I kan finde en anden til mig ville det da være dejligt. Jeg skal have lagt make-up kl 09.00 på Albanigade, så jeg skal lige kunne komme frem og tilbage. :heart:

0

Del dette indlæg

Forstår ikke, hvorfor hun ikke vil bruge en valk. :heart:

Håber du finder en anden, eller at frisøren kommer på bedre tanker ;) Ellers ville jeg nok overveje de der extensions. De er dyre, ja, men det er jo en MEGET særlig anledning og du skal have lov at føle dig som en prinsesse, så synes I skal kigge på om ikke der kan blive råd til det, så. :blush:

Alternativt tænker jeg på om noget a la det her kunne være en løsning:

post-43333-1277549771.jpg

Jeg ved godt at hendes hår nok er længere end dit, men tænker at det måske godt kunne fungere til skulderlangt hår også? Og så synes jeg det er et godt eksempel på at man kan have SMUKT hår, uden at det er opsat som sådan. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså for en træls oplevelse :blush: det er jo ligesom ikke det der er meningen med det, og hun kan skal jo bare tilfredsstille dig og dine ønsker ;)

Håber du snart finder en anden løsning :)

Kh. Henriette

Det ville da være dejlligt med en ny frisør, men nu har jeg brugt mange timer på at finde én i Odense som ikke holder sommerferie (skal giftes i uge 29)

og hun tager trods alt kun 600 kr i timen.

Men hvis I kan finde en anden til mig ville det da være dejligt. Jeg skal have lagt make-up kl 09.00 på Albanigade, så jeg skal lige kunne komme frem og tilbage. :heart:

Jeg ved ikke om min skønne skønne frisør også holder ferie i 29 - men hun er altså virkelig SUPER og godt nok også temmelig dyr, men bestemt alle pengene værd :denmarkflag: Måske er det billigere at sætte dit hår end mit lange ekstremt tykke hår. Men prøv at kigge forbi Barner Coiffure - ligger i Vintapperstræde i Odense C :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har meget langt hår og har rigtig meget af det og slev min frisør sagde en valk så kan slet ikke fostå hvis hun ikke vil bruge det troede at alle brugte det. så jeg ville da finde en anden uden tvivl

hej rikke.

nu er du jo også fra næstved, så jeg er lidt nysgerrig.... hvilken frisør skal du bruge.

knus christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer