ack

Hjælp søges

2 indlæg i dette emne

Hej.

I plejer at være fyldt med gode ideer, så nu vil jeg høre om I kan hjælpe:

Jeg har en rigtig god veninde, som jeg gerne vil gøre noget godt for. Jeg har snart fødselsdag og i den anledning har jeg inviteret min gode veninde ud at spise et eller andet sted. Og så kunne jeg godt tænke mig at gøre et eller andet anderledes bagefter. Jeg tænker måske på massage, ansigtsbehandling, et par timer i DGI- byen eller noget helt helt andet. Er der ikke nogen af jer der har en rigtig god ide? Det skal være en aften, enten hverdag eller weekend, og det skal være i Københavns- området. Og så skal det ikke koste en formue.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det lyder som en rigtig dejlig ide.

Jeg har selv brug DGI byens kurbad et par gange som gave til min veninde - det er bare superdejligt. Jeg tror at indgangen koster omkring 140 kr og så koster det vist 30 kr for leje af håndklæder og badekåbe som er godt givet ud. Der ud over koster det så en del for behandlinger - men faktisk er det ikke nødvendigt hvis det skal være en hyggetur. Vi har i hvert fald ikke gjort det og har stadig følt os superdejlige bagefter. Man får jo adgang til svømmebasinet, sauna, dampbad og pejsestuen hvor der er vand og frugt. Jeg kan ihvert fald klart anbefale det.

Ellers hvis du vil gøre lidt mere ud af det, så er der også dette her sted på Købmagergade som er rigtig godt - kan bare ikke lige huske hvad det hedder.

Kh

Karina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer