Guest Jürgensen

Alternativ til tale & sang til min kommende mand

4 indlæg i dette emne

Jeg vil supergerne overraske min mand med noget på én gang personligt og noget anderledes til vores bryllup. Samtidig kunne det være sjovt at overraske resten af selskabet.

Der har vist ikke været én familiefest, hvor jeg ikke har holdt tale, og selvom det er en god tradition, kunne det være fedt med noget anderledes - netop, fordi så mange forventer at jeg holder en tale. Jeg er elendig til at synge - desværre!

I vennekredsen er der samtidig tradition for at opføre et lille stykke om brudeparret ved bryllupperne, så dén idé er også mere eller mindre taget.

Jeg er nærmest blank for idéer... :ilovebryllupsklar: Hjææææælp!!! Er der nogen af jer fantastiske piger/kvinder, der kan hjælpe...?

Redigeret af Jürgensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis din mand er vild med stand up, så få en til at komme og lave lidt stand up i 10 min.

Til min brors bryllup kom der en sangerinde i stedet for at vores far sagde noget - han er nemlig ikke meget for at holde tale.

Lav et powerpoint show eller en lille video med nogle situationsbilleder og lidt tekst eller en melodi bagved.

0

Del dette indlæg

Hvis din mand er vild med stand up, så få en til at komme og lave lidt stand up i 10 min.

Han eeelsker stand up! Superfed idé! Jeg har allerede søgt, men er alt, alt for sent ude. Desværre, det var ellers en super idé. Nu ved jeg da hvad jeg kunne finde på til hans næste, runde fødselsdag ;)

De to andre foreslag er også supergode, men begge er brugt nogle gange i min familie. Og så føler jeg det lidt, som om jeg bare "kopierer."

Til gengæld pønser jeg lidt (læs; meget!) på en lille tale (alligevel) samt overrækkelsen af en bog med alle vores personlige historier. Vi er begge to lidt af nogle legebørn, der samtidig elsker at fortælle hinanden historier. Jeg har skrevet nogle af dem ned, og tænke på at samle dem i en bog.

Evt. skriver jeg også en sang fra to af vores yndlingsfigurer i vores historier til hinanden. Han vil elske det...

0

Del dette indlæg

Alternativt så kan du jo indspille din tale, hvis du har eller kan låne et videokamera, og så afspille det den dag. Jeg ved ikke om du synes om idéen, men det er en måde at give en personlig tale på uden egentlig at sige den på selve dagen. Så kan du stå og trække vejret imens den kører...

Med hensyn til stand up, hvis du stadig vil det og det ikke nødvendigvis skal være en proff. Så kan du evt. høre på en skuespiller skole eller et lignende sted.. Bare lige en tanke :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer