christinagehrt

Oooh, må lige dele glæden...

15 indlæg i dette emne

Hej her på siden...

Jeg må lige dele glæden lidt - når man nu ikke kan dele glæden med sin kommende mand.. (han må ikke se kjolen før...)

Jeg har fundet kjolen nu - fandt den 3 mdr. før tid... den er smuk og skøn at have på... og jeg kan næsten ikke vente, til han skal se mig i den! Glæde rmig også til at have den på, hvor den er tip top perfekt til mig - og ja... hvad skal jeg sige - jeg GLÆDER mig bare....

Er bare bange for, at dagen går ALT for hurtigt. Men vil prøve at nyde tiden optil så meget som muligt.

- Håber andre kommende eller forhenværende brude kan nikke genkendende til min begejstring...

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Christina !!

Oh jo - kender udemærket den følelse !!! Glæder mig selv helt vildt til starten af juli, hvor jeg skal til at have tilrettet min kjole !!!! :mellow: Har så ikke haft den på siden marts !!!! :)

Tillykke med fundet !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Hej Christina.

Tillykke med dit fund af kjolen :)

Jeg har tidligere skrevet til dig da du var i tvivl om dit valg, så nu er jeg jo nysgerrig efter at høre om du har valgt den oprindelige kjole eller hvad??

På torsdag skal jeg ind og prøve min kjole for at tage mål til sløret som min svigermor skal sy - uhh hvor jeg glæder mig til at prøve den igen!

Det er i hvertfald dejligt at høre at du er glad ;) Nu skal det bare blive d. 11/9!!!

Knus Chinilla

Redigeret af chinilla
0

Del dette indlæg

Tillykke med valget af brudekjole ... kender selv til "problemet", da det tog mig meget lang tid at finde min kjole.

Skal se den igen om en måneds tid, da kommer den hjem fra Frankrig og så skal den prøves igen og jeg skal have taget billeder af den - glæder mig :)

Får vi lov til at se billeder af dig i din kjole ??

Knus ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen

Tak fordi I ville dele glæden med mig.

Jeg har fået taget billeder i butikken af den... vil prøve at se, om jeg har mulighed for at få lagt dem ind... men kan ikke love noget. det kan også være jeg kan finde en henvisning til kjolen.

Jeg valgte ikke den oprindelige kjole - fandt en pragtfuld ny - så jeg skal lige have meldt den anden af og høre, om jeg får lidt depositum tilbage - hvis ikke, er det utroligt nok ca. samme pris jeg kommer til at betale.

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waauuu, den er bare fantastisk flot :yeah:

Din kæreste bliver da ikke til at styre! fool

Nu har vi ikke kun datoen til fælles, men også ombestemmelse af kjolen... Men er det ikke bare dejligt at have den gode følelse i maven? Så vil jeg altså hellere miste lidt penge, men det er da helt perfekt at kjolen ikke er dyrere end den første. Så skal du bare ind og charme alt hvad du kan i den første butik!!

Stort tillykke fra Chinilla

Redigeret af chinilla
0

Del dette indlæg

Hvor er det en smuk kjole - jeg er sikker på at den nok skal få en tåre frem i dine kommende mands øjne :mellow: :mellow:

Tillykke med den - jeg har selv fundet min drømmekjole - og det er SKØNT!

Knus Pernille :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå dig!

Jeg glæder mig også til d. 5 juli for der skal jeg ned og have lagt min kjole op også får jeg den med hjem samme dag, jeg glæder mig ustyrligt meget.. Jeg har jo ikke prøvet kjole siden d. 20 januar hvor jeg købte den, så det er jo ved at være et stykke tid siden.

Tillykke med din kjole - der er da gude smuk.

Dengang jeg var nede for at prøve kjole havde jeg faktisk samme billede med der ned, for så kunne hun jo se den stil jeg godt kunne lide.

Laila

Redigeret af Laila
0

Del dette indlæg

Hej igen...

Nu bliver jeg helt forlegen.

TAK for alle jeres positive meninger. Så bliver man lige lidt højere... :)

Ja, Chinilla, sjovt at have noget tilfælles på sådan en dag. Der er lidt lang tid til d. 11.... nu kan man kun vente - udover alt de andet man lige mangler...

Tak for jeres søde ord!

Christina

- ja, jeg må se om jeg kan charme mig fra de første 1000,- :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer