LizetteN

Gæstebog og andet kreativt ...

6 indlæg i dette emne

Åhhr tøser det er længe siden jeg har været herinde.. Nu kan jeg jo snart fejre 1 års bryllupsdag med manden i mit liv..

Men nu er vi også nået til at skulle fejre mine forældres sølvbryllup.. nemlig d. 24. august 2010.. ´

Jeg er enebarn så står for alt der skal laves til sølvbrylluppet selv med hjælp fra familien..

Nu vil jeg så glæde mine forældre med min kreative evne.. men er lidt i tvivl om hvad jeg skal..

Har overvejet at lave dem en fin gæstebog, men mangler virkelig inspiration til den :-S

Har overvejet en sang undervejs i morgenmaden.. men hvilken?

Vil gerne give dem en fotobog i gave da vi elsker vores eller et billede på lærred.. men det kan jeg jo først lave efter dagen..

Har i nogle erfaringer eller gode forslag til mig??

Tak :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tænkt på til vores bryllup at finde en scrapbog til gæstebog - også bede folk om at skrive deres hilsener lidt rundt omkring i bogen - som jeg så derefter vil sætte billeder ind i fra dagen.

Det bliver en blanding af to af dine egne forslag, også giver du dem på en måde også fotobogs-gaven på dagen så kan du bare sørge for at tage den med hjem og lave den til dem :thumbsupsmileyanim:

Til sangen, jeg ved ikke om du tænker festlig sang, eller "smuk" sang, for jeg ville nok foreslå denne - det er en salme, men rigtig rigtig god - og ikke sådan voldsomt "halleluja og amen" hvis man ikke ønsker dette :griner:-

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar tøser.. er ked af jeg ikke har svaret men har ikke fået mail om at der var besvarelser herinde..

Jeg er kommet frem til at jeg vil lave en gæstebog af samme papir og udseeende som deres invitationer er.. men har svært ved at finde ud af om det er nemmest selv at lave bogen eller det er nemmest at købe en bog og så klistre papiret uden på den.. der må jo helst ikke være linjer i.. og har meget svært ved at finde en uden linjer..

Og så vil jeg lave familie træet på et lærred hvor folk sætter fingreaftryk og skriver deres navne..

Sangen grubler jeg stadig over da jeg ikke ved hvilken type jeg skal vælge endnu :-)

Er vild med jeres ting de er super flotte :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer