Line L

Så kom jeg endelig igang med min planlægningstråd.... :) håber den når at blive rigtig lang....

56 indlæg i dette emne

Annonce ♥

mange tak til jer begge to, hvor er i søde.... jeg er meget begejstret for dette forum, for jeg kan få gode råd til næsten alt mht. bryllup.... der er ca to måneder til vores store dag, så der skal nok komme meget planlægning endnu.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Kære du ;)

Hvor sker planlægningen fin ud indtil videre ;) Åhhhhh... minderne fra vores store dag kommer jo tilbage...

Hvor er jeres indbydelser flotte - synjes det er super fint og personligt med den tegning du har lavet :)

Og kjolen er jo LIGE DIG :D SÅ FLOT..

Du har ikke overveet et bånd om taljen, ligesom der var på min kjole?? Det kunne ellers også være flot :thumbsupsmileyanim:

Skal du selv igen med at lave gæstebog også? :)

Noget jeg var glad for at vi gjorde til vores bryllup var, at lave cd'er der lå ved bordene... for der var egentlig en del der havde taget flotte billeder.. og dem fik vi jo så :D

Knus Mig ;)

post-39686-0-87982800-1300372269.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

tak for de fantastiske inspirations billeder Ane.... den grønne farve på billed 2 er præcis den farve vores stearin lys er.... den er jeg vild med.... jeg er meget begejstret for de runde grønne papirs lamper i loftet.... kan de købes over e-bay...?? :)

0

Del dette indlæg

så har vi, efter længere tids søgen, endelig fundet den topfigur til bryllupskagen som vi gerne vil have.... og det blev denne rigtig søde figur, lidt anderledes og sjov, det er lige os.... :thumbsupsmileyanim:

den er købt på denne side, de har rigtig mange søde og flotte figurer til bryllupskagen:

http://www.kagekompagniet.dk/group.asp?group=17

post-42569-0-23027300-1300640637.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Line :)

Lamperne kan købes her (Bare vælg "green" i menuen) :) De koster ca. 20 danske kr. inkl. poto til DK :)

GRØNNE LAMPER

Håber i hygger jer med planlægningen... i er da ihvertfald kommet rigtig godt igang med jeres natur-tema.. Synes det passer smadder godt til jer og jeres feststed.. tror det bliver et fantastisk hyggeligt bryllup :17:

Fandt lige nogle links til fint bordpynt i jeres farver :)

B.la. disse fine uægte rosenblade i gul og grøn - de koster ca. 15 kr. inkl. porto for 100-200 stk ;)

GRØNNE ROSENBLADE

GULE ROSENBLADE

Kram Mig ;)

post-39686-0-41864400-1300816297.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sender dig også lige link flere links :thumbsupsmileyanim:

De cd-covers vi brugte til cd'erne der lå på bordene er her:

CD covers

Så lavede vi klistermærker i vores farvetema med navn på og lukkede dem med :)

Spammer dig lige lidt med billeder.... Synes citroner er så fine og gule... lige i jeres farvetema.. og så er de jo også fra naturen :thumbsupsmileyanim:

post-39686-0-06090500-1300816841.jpg

0

Del dette indlæg

tusind tusind tak for alle de fine links, det er super dejligt med så meget inspiration.... selvom vi allerede er et godt stykke af vejen, kan vi altid bruge nye friske ideer.... de grønne lamper, og de grønne og gule falske rosenblade er vi helt vilde med, så det har vi besluttet os for at købe.... :thumbsupsmileyanim:

i søndags var vi en tur på stranden med svigermor, hvor vi samlede fine strandsten og flotte hjertemuslinge skaller og små konkylier som også skal pryde bordene.... :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

RINGENE....!! :cheerleader3:

så fik vi endelig vores vielses ringe hjem.... vi fandt dem på en side på nettet, men turde ikke bare bestille dem, for vi havde jo ikke set dem i virkeligheden.... så fandt vi en guldsmed i Viborg, Elses guld og sølv, som forhandler netop disse ringe vi havde set på nettet.... vi tog ind i butikken for at se på ringene, og de var jo bare helt perfekte.... det er 8 karats guld ringe, og designet er et ældre 'retro' design som var meget populært i 70'erne, og som så er kommet igen nu.... så det er såkaldte vintage ringe.... :rolleyes:

vi gav 3300 kr for begge ringe incl. gravering.... synes bare de er så smukke, jeg elsker mønsteret i dem.... :thumbsupsmileyanim:

post-42569-0-65330800-1301827278.jpg

0

Del dette indlæg

GAVEPOSER...!!!

Så blev jeg endelig færdig med de søde gaveposer, som gæsterne skal have.... det startede egentlig ud med æsker, men der var to problemer med dem.... 1: det tog såååå lang tid at folde dem, og det lykkes mig aldrig at finde nogle færige på nettet, som passede til mine kriterier.... 2: farven viste sig at være en helt forkert grøn, som bare slet ikke passede til noget som helst....

så var jeg jo helt i vildrede og havde næsten opgivet ideen.... indtil jeg helt tilfældigt faldt over nogle små søde gaveposer i råhvid i Bog&Ide, 12 stk. for 20 kr.... haps..!! :thumbsupsmileyanim:

med det gule bånd omkring, en grøn sommerfugl, samt blomsten og hjertet magen til dem på bordkortet, kommer de til at passe perfekt til alt det andet bordpynt....

først, et billed af blærerækken.... 39 stk. i alt.... :cheerleader3:

post-42569-0-42174000-1303405323.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer