Janis

Efterlysning af forhandler!!

3 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har fundet to kjoler, som jeg gerne vil prøve, da jeg skal have be- eller afkræftet om det jeg tror jeg vil have, nu også engang er det jeg vil have!

short-wedding-dresses2.jpg

8441.jpg

Håber I kan hjælpe, for jeg er lidt på r**** med den kjole... Havde egentlig købt en, men så var det ikke det jeg ville alligevel. (i første omgang!!!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har fundet to kjoler, som jeg gerne vil prøve, da jeg skal have be- eller afkræftet om det jeg tror jeg vil have, nu også engang er det jeg vil have!

short-wedding-dresses2.jpg

8441.jpg

Håber I kan hjælpe, for jeg er lidt på r**** med den kjole... Havde egentlig købt en, men så var det ikke det jeg ville alligevel. (i første omgang!!!)

Kender INTET til dem, andet end billederne... Det er derfor jeg efterlyser dem herinde. Har fundet et par hjemmesider med dem, men det er amerikanske hjemmesider, hvor man ikke liiige kan prøve dem først, men bare bestille... Er heeelt vild med den øverste, og tror den jeg har fundet er en kopi af den. Så ville rigtig gerne finde den ægte vare, for at se om det var muligt at finde en forhandler i Danmark, så jeg evt. kunne få den prøvet. Har fundet forskellige hjemmesider med den, men ikke nogen, hvor den er nævnt ved navn.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer