ticha

Os TO d 21/8-2010

51 indlæg i dette emne

Så er jeg endelig klar til at begynde på min beretning fra mit og Oles helt fantastiske bryllup.

Fortællingen starter fredag d 20/8 altså dagen før den store dag. Først og fremmest startede Ole med at få en infektion i sit ene øje da han lavede en rids i det, da han skulle tage kontaktlinser ud, så han måtte en tur til vagtlæge og vi måtte en tur på apoteket efter øjendråber.

Først kom min bonus datter min datter og min svigersøn dog ud med pizza til os, som vi spiste sammen.

Vi skulle ogå have ordnet det sidste ved bordplanen, hvor vi havde fået besked på fra feststedet om at vi var nødt til at reducere mængden af borde fra 10 til 9. Noget det virkelig gav mig stress, men som alligevel lykkedes efter at den kommende brudgom stille og roligt ( i modsætning til bruden) gik igang med at omplacere de personer det var nødvændigt. Det blev faktisk ret vellykket alligevel!

Så skulle vi fylde bordkortene med smp lykkegruks og chokolade, og det gik de unge mennesker igang med imens vi kørte p apoteket efter øjendråber.

post-41879-1284552779.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-41879-1284553161.jpgDet var en pæn størrelse pizza der blev medbragt :thumbsupsmileyanim: uhmmm min datter kunne næsten ikke være i deres lille ka....

efter hyggestunden med pizzaen, begyndte vi at klargøre bordkortene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er bordkortene ved at være færdige, og mændene skulle gøre sig klar til at køre hjem til min søn og svigerdatters hus, hvor de skulle sove, og pigerne gjorde sig klar til at sove hjemme hos os.

Brudgommen var ikke helt glad for at skulle undvære sin kommende hustru, men fik dog sagt farvel og sov godt, men 5 min efter at de var kørt, kom de pludselig tilbage, med den undskyldning at gommen havde glemt noget hjemme, jeg fandt aldrig rigtigt ud af hvad det var han havde glemt, eller om det bare var en undskyldning for at få et kram og et par kys mere, men vi havde det nu ret sjovt med det...

post-41879-1284553825.jpg

0

Del dette indlæg

Næste morgen vågnede jeg kl 06.50 og kunne bare ikke sove mere, selvom vi havde aftalt at vi først skulle have rundstykker kl 0.9.00.

Jeg tænkte at det kunne være rart med lidt god alene tid, så jeg stod op og gik i bad, og da jeg var færdig var pigerne også stået op og fik hentet rundstykker og dækket bord så vi havde god til at nyde morgen stunden. post-41879-1284554609.jpg

0

Del dette indlæg

post-41879-1284554812.jpg

Så var det tid til at min dejlige datter som har en frisør uddannelse, skulle selvfølge sætte håret på mig.

man kan vist roligt sige at der er lidt Arlawoman over mig lige fra morgenstunden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I mellemtiden var mændende igang med deres egne forberedelser.

Her er kagen på vej til feststedet, den vejede 17 kilo, så der skulle lige bruges lidt muller, og tungen skulle holdes lige i munden. :thumbsupsmileyanim:

post-41879-1284555484.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-41879-1284556128.jpg

Så var det ved at være tid til afgang, Gommen havde bestilt transport og jeg måtte ikke få at vide hvem der skulle køre og hvad vi skulle køres i så vi 3 piger kiggede noget da der rullede en mega limo op i indkørslen, ( U2 havde kørt i den sidst)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-41879-1284557114.jpg

Det var en smuk køretur fra Kolding og til Kirken på fyn. Jeg syntes dog mit hjerte galloperede ret meget, både af glæde men lidt nerver spillede vist også ind. Heldigvis havde vi 45 min hvor vi bare kunne slappe af inden vielsen kl 14.00

På vej til kirken mødte vi denne gamle brandbil, som skulle vise sig at komme til at spille en stor rolle i festlighederne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer