Musen!

Til dem der vejer omkring 75 kilo........

9 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg er i fuld gang med at smide mine alt for mange kiloer inden jeg skal giftes 25 juni næste år. Jeg har smidt omkring 15 kilo nu, og mangler 25 kilo, ville endelig gerne ned på 65 kilo, men det kan jeg ikke nå, så derfor 74, 4, så er jeg normal vægtig.

Men men det er jo bare ikke særlig nemt at finde en brudekjole, når man ikke er den str jeg er nu til den td, skulle jo meget gerne være meget mindre. Jeg regner med at skulle ud og kigge på brudekjoler til feb-marts, men hvis nu, og kun hvis nu jeg finder min kjole inden da, så har jeg ingen ide om hvaf str jeg vil være når jeg vejer omkring de 74-75 stykker, og der kommer i inde i billedet.

Hvad er jeres str i brudekjole, og har i måske nogle mål af jer selv, ved godt det er et meget personligt ? men håber i alligevel vil hjælpe mig. ved også godt der er STOR forskel på folk, men det var bare for at få et lille billede af hvad str jeg måske kunne tænkes at blive.

Håber i har mod på at hjælpe mig, vil i ikke skrive det åben, må i også gerne sende mig en PM...

Knus fra Musen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey - super godt klaret med den første del af dit vægttab :thumbsupsmileyanim: er selv igang med at smide et par kilo forud for brylluppet, og vejede ca 75 da jeg købte min kjole. Den er så vidt jeg husker en størrelse 40-44 da den er med snørreryg. Har hørt det kan snyde meget med størrelserne, og skifter sikkert meget fra producent til producent - mange køber en størrelse større end normalt i kjolerne. Men hvis du køber med snørreryg så er du sikker på den kan få en lækker pasform, osse selvom du taber dig mere op til brylluppet..

:respekt: med resten af vægttabet, hepper på dig..!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forstår virkelig godt din bekymring. Jeg vejer også selv der omkring, og jeg var så nervøs for at jeg ikke ville finde en kjole der sad pænt på mig. Men de er altså gode i butikkerne til at finde noget der fremhæver ens gode steder og gemmer ens mindre gode :thumbsupsmileyanim:

Det man skal tænke på er at der findes så mange forskellige kjoler, og at der er massere af brude der er langt større som også finder kjoler de ser smukke ud i. En anden ting jeg fik at vide i butikken var at det ikke kun handler om hvor meget man vejer, men langt mere om hvordan det er fordelt på ens krop. Der er lavet kjoler til næsten alle former...

Men som også tidligere nævnt vil jeg foreslå en kjole med snørreryg...

Jeg købte selv denne kjole som er på billedet... den har snørreryg og nogen detaljer der gør at ens mave og hofter bliver gemt væk og strammet ind, uden at kjolen på nogen måde strammer eller er ubehagelig at have på.

Hvis du skulle være så uheldig ikke at finde en kjole du føler dig godt tilpas i, er du velkommen til at prøve min tryllekjole. Jeg har den til salg her på bryllupsklar under køb og salg af brudekjoler, hvor du også kan se flere billeder af den.

post-38912-1285055562.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer meget an på din bygning..

Jeg vejede 75 inden jeg tabte mig og var en str. 40 i brudekjolen og til mit bryllup vejede jeg 67 kg. og var en str. 38 i brudekjolen. Heldigvis købte jeg str. 38, selvom jeg købte dem da jeg var en str. 40

Jeg havde fået lovning på at blev kjolen for lille kunne de sy bindebånd i ryggen og hvis det gik helt galt, måtte jeg bruge pengene på en anden kjole hos dem....super service!!

P.S. Hvor er det flot med dit vægttab :thumbsupsmileyanim:

EDIT: Jeg er 168 cm. høj, men træner meget (Muskler vejer jo mere end fedt)

Redigeret af bayfoldager
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer