Guest EB81

Trash The Dress

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er der nogen af jer der har fået taget 'trash the dress'-billeder?

'Min' fotograf har spurgt, om ik jeg har lyst til at prøve... Og måske har jeg?!?

Vil bare gerne se billeder først! Helst jeres egne - dem på google kan jeg selv finde :respekt:

Vi har talt om at få taget "nye" bryllupsbilleder i sneen, samme sted som de officielle billeder. Og i forlængelse af det, få lavet nogle utraditionelle og "trashy" billeder samme dag.

Man skal bare være klar på, at man jo altså ikke får den samme brudekjole med hjem, som man blev gift i. :bearhug: Det tænker jeg meget over!

Det samme her... Dog foreslog fotografen, at men kunne lave 'trash the bride' i stedet for... Og skåne kjolen lidt. Man kan jo godt tage fede billeder i vand osv uden kjolen bliver ødelagt. Det var jo også en mulighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg regner med snart at få dem taget. Og så skal jeg nok vise billeder ;)

Faldt lige over denne halvgamle tråd med "brugerbilleder" http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?sho...86&hl=trash

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg

SÅDAN!!! Hvad har I af idéer so far?

Det bliver forholdsvis "milde" trash-billeder. Ligge/sidde på en træstamme, ligge i vandet, gå gennem vandet, en tur i underskoven og andet i den dur...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver forholdsvis "milde" trash-billeder. Ligge/sidde på en træstamme, ligge i vandet, gå gennem vandet, en tur i underskoven og andet i den dur...

Spændende, hvornår skal du have dem taget?

0

Del dette indlæg

Spændende, hvornår skal du have dem taget?

Snart! Har fået skabt kontakt til et par fotografer, så skal egentlig blot finde en dato... Vil bare gerne have en veninde eller lign. med, så jeg har en til at hjælpe mig i kjole, holde håndklæde, tørt tøj mm... Så det skal bare lige koordineres, og så skal jeg beslutte mig endeligt for fotografen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer