Nihina

Vistaprint

6 indlæg i dette emne

Nu er der så mange herinde der har brugt vistaprint og jeg ville bare lige høre om der er andre der har problemer med deres billeder når de uploader?

Vi har netop modtaget 100 takkekort, hvor billedet er komprimeret, så vi er blevet "mast". Det gør så at vi ser noget lavere og meget tykkere ud end på original billedet.

Jeg har så været inde og kigge på bestillingen igen og kan egentlig godt se at billedet også bliver trykket på det viste billede, men det er bare ikke lige så tydeligt som på printet, så tror ikke jeg kan klage, men har heller ikke lyst til at sende kortet ud.

Så overvejede jeg at bestille postkort ud i stedet, som er på tilbud, så det ikke blev så dyrt, men nu kan jeg se at alle mine billeder bliver komprimeret uanset hvad jeg gør og hvilke billeder jeg uploader?

Er der andre der har oplevet det samme og hvad gør jeg evt. forkert for det er da mega træls...

Er i øvrigt lidt træt af at have 100 kort jeg ikke kan bruge til noget plus at der jo nu går endnu længere inden vi fårt vores takkekort ud og synes egentlig vi er lidt sent ude allerede... :thumbsupsmileyanim:

Øv altså havde lige glædet mig til at få dem ud til weekenden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop valgt at beholde proportioner og det samme sker når jeg prøver at oploade det samme billede igen og faktisk også et andet jeg lige prøvede her til formiddag

Hejsa..jeg ved jo ikke, hvad du vil give, men har du prøvet at kigge ind på pixum.dk eller fotogo.dk (eller com.kan ikke lige huske det) de komprimere ikke billederne, men de udgiver billederne sådan at formatet ikke bliver ændret.

Vi har lige bestilt 1300 billeder fra Pixum og de er bevet gode. De billeder med meget høj pixel er blevet 10x15 og den med ikke så høj pixel er blevet ca 10x 13,5. Kvaliteten er super flot og folk ser helt normale ud :thumbsupsmileyanim:

De har dog blandet voret billeder, så det bliver et støtte arbejde med at sortere dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt! Det er ikke sket for mig de gange jeg har bestilt.

Jeg har lige bestilt 100 "gratis" postkort - der er kommet en lille hvid kant øverst og nederst, men vi er ikke blevet "trykket" på nogen måde.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer