DitteWisti

Min tøse polterabend!

36 indlæg i dette emne

Nu har jeg brokket mig i rigtig mange indlæg omkring min PA, og nu kom den ENDELIG (som jeg havde forudset)

Lørdag formiddag havde det været aftalen at min brudepige skulle komme hjem til mig i Bording så vi kunne "hygge os". Sara og Jan var blevet sendt afsted 9.30 så jeg var alene i huset..

Så skrev min brudepige og spurgte hvad det kostede at komme til Bording med toget, hvor at hun skrev til svaret at det var lidt mere end hvad hun havde råd til, om jeg ikke bare kunne komme til Århus i stedet for? Der blev jeg lidt fnøf må jeg indrømme for så troede jeg ikke længere at det var min PA. Kunne ikke forestille mig hun kunne have fået mine andre veninder fra Mors med til Århus.. :)

Men så havde jeg noget tid inden jeg skulle med toget hvor jeg så i gang med prøve makeuppen. :huh:

Da jeg så kommer til Århus bliver jeg hentet af min brudepige og min mester og vi køre hjem til ham og sidder og hyggesnakker.. Så pludselig sidder min brudepige "hold da op, har du set klokken? Vi skal til at afsted!" og jeg spørger hva vi skal, men det måtte jeg vente med at se :D Og så var min PA igang! :shopping:

Vi køre ind mod midtbyen hvor min brudepige ringer til der hvor vi skal hen, hvor hun får at vide det er nok en god idé at jeg får bind for øjnene så jeg ikke regner den ud.. Hmm tænker jeg :P Men jeg tager mit halstørklæde for øjnene, og så får jeg ellers køresyge :P Vi kommer ud af bilen efter noget tid, og jeg har INGEN idé om hvor vi er, da jeg kun kender Århus relativt. Vi går frem og tilbage, ud af nogle opgange, ind af nogle andre, og jeg når at blive rigtig svimmel :) Har det dog rigtig skæg med at jeg ikke aner hvad der sker eller hvad vi skal..

ENDELIG må jeg tage bindet af øjnene og vi står udenfor en dør med et sygehus Midt skilt hvor der står "tarmskylning" Og jeg står og tænker lidt "NEEJ! DET PASSER IKKE!!!!" Nå men vi sætter os ind i venteværelset, og to af mine veninder fra mors kommer kort efter :D Resten var enten syge eller havde ikke råd til at komme med, og min søster kom kort efter, så vi var i alt 5 tøser.. Men det gjorde mig ikke meget, for resulterede i at vi havde en rigtig hyggelig dag! :)

:) . Vi sidder i det venteværelse, og der står noget info omkring det her tarmskylning.. Jeg sidder stadig og tror ikke helt på det, og så kommer lægen ud og snakker lidt med os.. Han spørger om vi er klar og om jeg har prøvet det før.. Det må jeg indrømme at det havde jeg bestemt ikke. Så kommer vi endelig ind og der er så lyserøde sofaer og sådan noget overalt. Jeg kigger i den anden ende af lokalet og kan så regne ud (pga. udstyret) at det er et lydstudie :D Yes! Jeg skælder tøserne lidt ud for at gi mig et chok, og så går vi ellers på jagt efter sangene.

post-43013-1286174014.jpg

post-43013-1286174064.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vælger Shania Twain med "You're still the one" som den jeg synger selv. Det gik udemærket :shopping: Så sang vi Bohemian Rhapsody alle sammen sammen :D Det var skææg! Det lød ikke som det bedste, men var heller ikke meningen :huh:

Min søster og jeg :)

post-43013-1286174151.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Så da vi er færdige går vi videre og jeg får bind for øjnene igen. Nu var vi i en sexshop :D Yay. Der fik jeg købt et stuepige kostume i lak (Som jeg desværre bliver nødt til at sælge igen, grundet jeg fandt noget bedre senere. Butikken ville ikke tage det retur) Sort strømpebånd dertil, og noget legetøj ;) (tihi)

Min søster på min højre hånd og mine to veninder fra Mors på min venstre :shopping:

post-43013-1286174218.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så gik vi op til min søsters bil og måtte lige bærer over med hendes køre egenskaber i farlige Århus (Der var op til flere gange hvor flere af os måtte gribe til håndtaget i loftet :P) Og vi vender tilbage til min mesters lejlighed.

Her skulle vi så igang med noget kareoke, wii og andet hyggeligt :shopping: de andre var ved at være sultne da de ikke havde fået frokost (Havde jeg fået inden jeg kom til Århus) Så vi ledte lidt på justeat.dk efter noget aftensmad. Vi blev enige om at det skulle være noget sushi til nogle af os og pizza til andre. Min brudepige ville gerne betale det hele (Hun har brugt noget der ligner 1600 i alt på min PA hvor de andre noget mindre.. Hun er en perle!)

Hmm meget spændende pose for os begge to :P Tihi

post-43013-1286174364.jpg

0

Del dette indlæg

Så gik vi igang med bowling (på Wii) og vi hyggede os gevaldigt :shopping: Det skiftede så senere til sofa-bowling da cult shakerne trak lidt, og vi var lidt trætte i benene ;) Og så kom aftensmaden :D Og det smagte godt.

Så gik over i sofa bowling.. Maden var jo kommet! :D

post-43013-1286174482.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var meget obs på om de andre kedede sig, så jeg trumfede igennem at så skulle vi op og stå engang imellem, eller sætte pause på det vi lavede så vi kunne hygge snakke lidt og sådan, og det var vist udemærket jeg gjorde det :shopping:

Så tog min mester afsted over til hans gode ven i nabo bygningen, for den næste ting der skulle ske var åbenbart ikke noget for mænd :D og sandt nok!

ca. kl 19 kom en ung dame med en stor kuffert :D HEHE! Billederne taler for sig selv ;) Men jeg kan sige så meget at jeg fik bestilt for 1300 til November måned :D Bla. et meget pænere stuepie kostume (hence det andet skal sælges)

post-43013-1286174797.jpg

0

Del dette indlæg

Da hun tog afsted sang vi lidt mere sofa-kareoke, og drak noget bailey, og jeg tror festen brød op omkring kl 22 hvor de 2 tøser fra mors gerne ville til at hjem (de havde 2 timer hjem med offentligt transport) Men det gjorde mig heller ikke noget da jeg var ved at være træt :shopping:

Jeg synes at det var en rigtig god PA, både pga. vi kom ud og synge og synnge lidt mere derhjemme, men også det med at vi ikke SKULLE i byen, at det kun var vist stemningen var for det...

Vi fik slappet af, hygget os, snakket om gode gamle minder og ja :D Lige i min ånd ^^

Så bliver der slappet lidt af

post-43013-1286175303.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det var så slut på min beretning!

Jeg havde en rigtig skøn dag med skønne mennesker!

Så det var var lige hvad jeg havde havde tænkt mig :shopping:

Hvis man evt. er interesseret i stuepige kostumet sender man mig bare en PM! :huh:

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg

Lyder bare som om du havde den skønneste dag! Håber at når det engang bliver min tur at den bliver ligeså hyggelig :huh: det jo ohså godt at I alle kunne finde ud af at lave de samme ting uden at nogen følte sig uden for... Så det godt med en ikke så stor gruppe.... Jeg håber du får et rigtig godt bryllup når tiden kommer der til, nu der jo ikke så længe til igen :shopping:

0

Del dette indlæg

Lyder bare som om du havde den skønneste dag! Håber at når det engang bliver min tur at den bliver ligeså hyggelig :huh: det jo ohså godt at I alle kunne finde ud af at lave de samme ting uden at nogen følte sig uden for... Så det godt med en ikke så stor gruppe.... Jeg håber du får et rigtig godt bryllup når tiden kommer der til, nu der jo ikke så længe til igen :shopping:

Ja det håber jeg også for dig ;)

Nej det må man nok sige.. Uhha :) Synes jeg er stresset fordi der er mange små ting der ikke er på plads endnu..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at høre, at du fik en rigtig god PA. Det lyder hvert fald skide hyggeligt. :thumbsupsmileyanim:

Og så må jeg da lige sige at du ser rigtig sød ud på dit nye avatar billede. :cheerleader3:

Ihh tak skal du have :D Kan afsløre det er med prøve makeup :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer