Guest sommermyhre

Brudekjole-prøvning

7 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne mennesker...

Nu er det endelig blevet min tur til at komme ud og prøve nogle brudekjoler og jeg glæder mig helt vildt :thumbsupsmileyanim:

Men er blevet i tvivl om hvad man skal tage på af undertøj... Er der nogen af jer, der har nogle erfaringer med det?

Jeg regner med at min kjole bliver én uden stropper, så tænker at jeg måske skal have stropløs bh på, på selve dagen, men gider ikke gå ud og investere i én nu, hvis jeg alligevel ikke får den brugt.

Hvad skal jeg tage på?

Bare en almindelig hvid bh?

Sommermyhre

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en almindelig hvid bh på og så tog jeg stropper ned om skuldrene og puttede dem ned i kjolen, når jeg prøvede nogen uden stropper. Derudover vil jeg anbefale hot pants, med mindre man overhovedet ikke er blufærdig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu skal jeg ikke træde dig over tæerne men det kan være en god ide med en spanx, altså noget af det der vidunderundertøj der strammer op og ind? :thumbsupsmileyanim:

Jeg har altid selv sådan noget indeunder mit gallatøj (havde ikke til brylluppet da jeg er gravid) da jeg syntes tøjet sidder pænere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg skulle ud og prøve købte jeg en ivory farvet bh med aftagelige stropper. Jeg synes det var rigtig rart ikke at have stropper hængede eller stoppet ned i kjolen. Det hjalp mig til at give et god billede af hvordan det vil se ud på dagen. Der var intet der forstyrrede billedet. :thumbsupsmileyanim:

Bh'en jeg købte kunne sagtens bruges til hverdag, men jeg har faktisk ikke brugt den siden. Jeg satser på at gemme den og så bruge den til brylluppet. Jeg skal bare have fundet nogle trusser til. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer