katrine12

Anbefaling af make-up i Aalborg

6 indlæg i dette emne

Til min søsters bryllup fandt vi en fantastisk make-up atist, men desværre er hun stoppet pga sygdom - rigtig æv!

Og ja nu er det jo min tur til at være prinsesse, så vil jeg jo også have den perfekte make-up - som gerne skal lavet i hjemmet så der ikke skal køres for meget rundt den dag.

Kan I anbefale nogle i aalborg området?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min søsters bryllup fandt vi en fantastisk make-up atist, men desværre er hun stoppet pga sygdom - rigtig æv!

Og ja nu er det jo min tur til at være prinsesse, så vil jeg jo også have den perfekte make-up - som gerne skal lavet i hjemmet så der ikke skal køres for meget rundt den dag.

Kan I anbefale nogle i aalborg området?

Jeg har booket Esko Gram og Holmegaard. Jeg har faktisk aldrig fået lagt make-up hos dem før, men jeg har hørt meget godt om dem, og de virker rigtig søde og dygtige, synes jeg :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale Pernille fra Esko, Gram og holmgaard

Se her:

http://www.flickr.com/photos/36464316@N02/...ith/4097170275/

Ah, skøn billedserie! Jeg kom til at tænke på, hvor meget hun egentlig gør ud af prøveopsætning og prøvemakeup? Kan du huske hvor lang tid, I brugte på det? Og med håret laver hun så en "generalprøve" hvor håret laves nogenlunde som det er planlagt på dagen, eller er et mere en "seriøs snak" om ønsker? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer