girll

Tip til make up

10 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg skulle giftes i Polen til april hvor min veninde skulle have lagt min make up.. meeen.. nu er planerne blevet ændret, og jeg skal allerede giftes i slutningen af denne måned her i danmark, og min veninde har ikke mulighed for at komme :cheerleader3: Så jeg har besluttet mig for selv at lægge min make up. Jeg ved bare ikke hvordan.

Har i nogle tips eller links der kan bruges?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det lidt svært, da hudtyper, hovedform, farvetoner, stil ect. spiller ind på hvad der ville være godt for dig.

Hvis du bor i en af de større byer ville jeg tage forbi magasin eller salling, afhængig af hvor du bor. Der kan man i kosmetik afdelingerne få lagt en prøvemake up oftest kun i halvdelen af ansigtet hvor de så viser hvor fantastiske deres produkter er. Det er fantastisk som inspiration og de fleste af damerne er oftest også rigtig søde til at komme med råd og vejledning. Tag gerne derud en hverdag på et ikke rush hour tidspunkt, da de der keder sig lidt mere og har bedre tid til at hyggesnakke om deres produkter og hvad der gør dig ekstra smuk.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det lidt svært, da hudtyper, hovedform, farvetoner, stil ect. spiller ind på hvad der ville være godt for dig.

Hvis du bor i en af de større byer ville jeg tage forbi magasin eller salling, afhængig af hvor du bor. Der kan man i kosmetik afdelingerne få lagt en prøvemake up oftest kun i halvdelen af ansigtet hvor de så viser hvor fantastiske deres produkter er. Det er fantastisk som inspiration og de fleste af damerne er oftest også rigtig søde til at komme med råd og vejledning. Tag gerne derud en hverdag på et ikke rush hour tidspunkt, da de der keder sig lidt mere og har bedre tid til at hyggesnakke om deres produkter og hvad der gør dig ekstra smuk.

rigtigt godt tip. Jeg arbejder i københavn og skal med toget fra nørreport efter arbejde. Magasin ligger jo ret tæt på der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu kan jeg se, at du er fra KBH. I fødselsdagsgave fik jeg et gavekort til en makeup-session hos Mac i Magasin - det koster 600,- og det gode er, at du får lov til at bruge de 600,- på make-up (dvs. undervisningen er gratis). Måske det er en idé for dig?

det kunne måske godt være en god ide.. det er helt sikkert noget jeg vil overveje i hvert fald.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Min veninde fik hjælp i en helt almindelig Matas, hvor de tog sig tid til at hjælpe hende. I Matas får de en imellem også besøg af repræsentanter for deres forskellige make up mærker, som gerne hjælper, så du kan prøve at spørge i din lokale Matas.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min veninde fik hjælp i en helt almindelig Matas, hvor de tog sig tid til at hjælpe hende. I Matas får de en imellem også besøg af repræsentanter for deres forskellige make up mærker, som gerne hjælper, så du kan prøve at spørge i din lokale Matas.

Jeg var faktisk i en matas igår og fik hjælp til at finde noget makeup jeg søgte.. hun fortalte mig også hvilke farver der ville passe til mig..

0

Del dette indlæg

Jeg var faktisk i en matas igår og fik hjælp til at finde noget makeup jeg søgte.. hun fortalte mig også hvilke farver der ville passe til mig..

Jeg har også fået rigtig god hjælp i min lokale Matas, de er bestemt ikke uden evner.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer