frøken k

Må jeg se din Marianne Carøe brudekjole

14 indlæg i dette emne

Hej alle derude,

Jeg har selv lige bestilt en Marianne Carøe brudekjole, men er nu bagefter alligevel blevet i tvivl. Jeg prøvede kun nogle få stykker, og tænkte om I andre Marianne Carøe brude ville vise mig jeres kjoler til inspiration.

Den jeg har bestilt er i blomstret jaquard vævet silke, skåret lige over ved brystet. Andre der er blevet gift i denne model??

Mvh

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle derude,

Jeg har selv lige bestilt en Marianne Carøe brudekjole, men er nu bagefter alligevel blevet i tvivl. Jeg prøvede kun nogle få stykker, og tænkte om I andre Marianne Carøe brude ville vise mig jeres kjoler til inspiration.

Den jeg har bestilt er i blomstret jaquard vævet silke, skåret lige over ved brystet. Andre der er blevet gift i denne model??

Mvh

Hejsa,

Jeg blev gift i en skøn Marianne Carøe kjole sidste sommer :thumbsupsmileyanim: Den var også i blomstret jaquard vævet silke, men med halterneck. Jeg prøvede heller ikke så mange kjoler - jeg så faktisk slet ikke på kjoler andre steder, da jeg var sikker på, at jeg skulle giftes i en af hendes kreationer. Og jeg er sikker på, at din kjole bliver skøn. Jeg skal nok prøve at få lagt et billede ind min kjole en af de nærmeste dage...

Mvh

Mette

0

Del dette indlæg

Hej alle derude,

Mvh

Hejsa,

Jeg blev gift i en skøn Marianne Carøe kjole sidste sommer :) Den var også i blomstret jaquard vævet silke, men med halterneck. Jeg prøvede heller ikke så mange kjoler - jeg så faktisk slet ikke på kjoler andre steder, da jeg var sikker på, at jeg skulle giftes i en af hendes kreationer. Og jeg er sikker på, at din kjole bliver skøn. Jeg skal nok prøve at få lagt et billede ind min kjole en af de nærmeste dage...

Mvh

Mette

Hej Mette H,

Jeg har sidenhen været inde og prøve den igen, og ER rigtig glad for den. Jeg kunne dog godt tænke mig at se din alligevel, hvis du får tid.

Mvh Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil også rigtig gerne vise den, men filen er for stor, og ved ikke hvordan jeg gør den mindre. Men jeg prøver at arbejde lidt videre med det.

Du åbner den i paint og trykker ctrl og w så kommer der en boks op der skriver du 50 i begge felter og trykker ok så gentager du processen og gemmer så er den blevet mindre og kan uploads herinde :)

Glæder mig til at se din kjole :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer