Swann

Font til invitationer osv.

19 indlæg i dette emne

Hej :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder og nørkler lidt med invitationer osv. i publisher, imens jeg er syg. Jeg kan dog overhovedet ikke finde en passende skrifttype!!! Suk... Har kigget på Dafont, men der er bare sååå mange, så er helt lost. Jeg forestiller mig, at det skal være en smule romantisk, men det er vigtigt at det er til at læse og ikke ser alt for rodet ud.

Er der nogle af jer, der lige kender den perfekte?

Jeg smider lige et billede ind, hvor jeg bare har en standart skrifttype på.

Unavngivet-1.png

Mvh Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Jeg sidder og nørkler lidt med invitationer osv. i publisher, imens jeg er syg. Jeg kan dog overhovedet ikke finde en passende skrifttype!!! Suk... Har kigget på Dafont, men der er bare sååå mange, så er helt lost. Jeg forestiller mig, at det skal være en smule romantisk, men det er vigtigt at det er til at læse og ikke ser alt for rodet ud.

Unavngivet-1.png

Mvh Lene

Hej Lene.

Meget smuk invitation, der passer perfekt til et vinterbryllup :thumbsupsmileyanim:

En rigtig god font til bryllupsinvitioner, er efter min mening lucida calligrafic, som er en romantisk letlæselig skråskrifttype, vi bruger selv monotype corsiva som minder om lucida calligraphic :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi/Jeg har brugt Vivaldi-fonten.

Synes den er romantisk, men samtidig let-læselig

Den har jeg haft luret lidt på, men synes at det ligner et C, når man vil lave et stort T, så der står coastmaster istedet for toastmaster ;)

0

Del dette indlæg

Hej :)

Unavngivet-1.png

Mvh Lene

Hej Lene.

Meget smuk invitation, der passer perfekt til et vinterbryllup :thumbsupsmileyanim:

En rigtig god font til bryllupsinvitioner, er efter min mening lucida calligrafic, som er en romantisk letlæselig skråskrifttype, vi bruger selv monotype corsiva som minder om lucida calligraphic :loveboard:

Tak skal du ha' :bearhug: Den vil jeg lige afprøve :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-22726-1297267719.jpg

Hej Lene

Den gennemgående skrifttype hér hedder "Londonderry Air NF".

Navnene er skrevet med typen "Monika".

Det ser da super godt ud!! Er helt vild med de store bogstaver og tal :thumbsupsmileyanim: Tusind tak for det. Det skal helt sikkert med i overvejelserne.

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Det ser da super godt ud!! Er helt vild med de store bogstaver og tal :thumbsupsmileyanim: Tusind tak for det. Det skal helt sikkert med i overvejelserne.

Hvor finder jeg disse fonts?

0

Del dette indlæg

Hej Lene

Det ser da super godt ud!! Er helt vild med de store bogstaver og tal :loveboard: Tusind tak for det. Det skal helt sikkert med i overvejelserne.

Hvor finder jeg disse fonts?

Londonderry Air NF

Monika

Santa'sSleighFull

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan godt lide Jellyka's fonte http://www.dafont.com/search.php?psize=m&q=jellyka - brugte selv den ene til vores monogram. (jeg kunne godt finde på at bruge Jellyka Western Princess, der også har æø og å. Den er både anderledes, snørklet og lidt nonchelant

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Hej Lene og Kevin :)

- Jeg har den perfekte skrifttype til jer som både er gratis, pænt, romantisk, med æ, ø og å og så er den lidt snørklet men heller ikke for meget.

Den hedder enten Scriptina eller Scriptina Pro inde på Dafont.

Jeg har lavet et billede til dig, så du kan se hvordan den ser ud med den blå farve, jeres navne, tid, og på hvidt papir.

post-47449-1297621342.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer