Guest Malaika82

Priser på brudemakeup

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JEg skal give 305 kr. Det er hos en kosmetolog i en mindre by. Ellers vil frisøren gerne gøre det for.et mindre beløb. Det tager en god halv time så synes tusind kroner er i overkanten;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Betalte kr. 1500,- for frisør og make-up. Det tog i alt 2,5 time, og der blev anvendt en del forskellige produkter - så selv om jeg syntes det var mange penge, så ER det nok bare prisen i Storkøbenhavn og jeg syntes rigtig godt om resultatet :-)

KH

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal give 2400,- for hår og make-up incl. prøve opsætning og makeup.

Jeg har kigget på mange på nettet i hovedstadsområdet og det jeg har valgt er absolut ikke den dyreste.

At det så samtidig er Tanja -der også er stylist - fra Go-Diva hvor jeg har købt min kjole, og at hun kommer hjem til mig på dagen (og har min kjole med :)) det er bare så nemt som det kan være.

Jeg skal ikke stresse rundt inden jeg skal i kirken - kan hygge mig derhjemme sammen med min kusine (der overnatter hos mig) imens Tanja gør mig smuk :o , og slutter af med at hjælpe mig i min smukke kjole - og jeg er i mine vante omgivelser under hele forløbet.

Så jeg synes at min pris er ok, men den skal selvfølgelig svare til hvad man får for pengene.

Mange hilsner

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal give 495 kr. for brude-makeup inkl. prøve-makeup ved en kosmetiker, og det er i Aalborg. Så synes da, at dit lyder lidt dyrt...

Hvor er det henne?? :) Jeg er selv lige gået igang med jagten på en fra Aalborg, der kan lægge make-up på min bryllupsdag. Hvor får du sat dit brudehår henne?? :o

Knus Sif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det KUN er for make-up, så synes jeg måske det er liiiidt dyrt... Jeg synes de fleste steder, jeg har set har ligget på mellem 400 og 600 for make-uppen alene...

Jeg giver dog 3800, men det er så også for både make-up, hår (inkl. prøve på begge), ansigtsbehandling, negle, farve af vipper, retning af bryn og frugt og champagne imens. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg skal give 495 kr. for brude-makeup inkl. prøve-makeup ved en kosmetiker, og det er i Aalborg. Så synes da, at dit lyder lidt dyrt...

Hvor er det henne?? :) Jeg er selv lige gået igang med jagten på en fra Aalborg, der kan lægge make-up på min bryllupsdag. Hvor får du sat dit brudehår henne?? :o

Knus Sif

Hej Sif.

Det er ved SkinDelight i Reberbansgade www.skindelight.dk. Håret får jeg sat ved Salon Flyvbjerg, også i Reberbansgade. Hun er min sædvanlige frisør, så hun kender mig og ved hvad jeg kan lide. Der skal jeg give ca. 700-800 kr. for opsætning inkl. prøve.

God jagt ;-)

Knus

Michelle

Redigeret af ma9000
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Ja de 1000 kr jeg skulle betale var så også inkl en dag hvor han kommer og lærer mig noget om gode farver til mig, makeup til forskellige lejligheder og laver en prøve-makeup og så kommer han hjem til mig og sminker mig på dagen. Så jeg overvejer at gøre det. Kunne godt få frisøren til at gøre det men har set nogle skrækeksempler på hvordan makeuppen kan sidde hvis man sparer for meget på det punkt. CHRIST min veninde så forfærdelig ud. :) Og hun endte med selv at måtte rette på det hele og lægge mascara bagefter fordi det blev så grimt.

Til gengæld skal jeg kun give 500 kr for håropsætning inkl prøve ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer