sarahb_dk

vores store dag

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er sommerfuglene og sandalerne ankommet og begge dele er helt perfekte :thumbsupsmileyanim: Uhh jeg kunne bare købe mig fattig på ebay, det er virkelig farligt :fløjt: :shopping:

Noget helt andet;

Jeg har indkøbt servietter til middagen og er nu igang med at finde ud af noget med servietringe

Servietterne er fra Lene Bjerre. De er hvide med et fint, diskret mønster i og så forestiller jeg mig, at de skal foldes en enkelt gang på langs. Som servietring vil jeg bruge et bredt silkebånd i lyserød og så et smallere bånd rundt om dette, og så skal de lukkes eller pyntes med disse hjertespænder (hvis ellers jeg kan få dem købt på ebay, skal lige finde ud af om hun vil sende til dk). Det smalle bånd skal enten være i sølv eller måske cremefarvet, det har jeg ikke lige besluttet endnu :biggrin: Nå ja, og så var planen at sætte en hvid rose eller en lille dusk brudeslør ned igennem det brede servietbånd.

Hvad tror I? Lyder det helt hen i vejret? :)

post-45918-0-68640700-1301567243.jpg

post-45918-0-05171900-1301567256.jpg

post-45918-0-84728200-1301567270.jpg

post-45918-0-90695000-1301567295.jpg

post-45918-0-77104500-1301567462.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii, hun vil gerne sende til dk, så nu er hjerterne indkøbt og så venter jeg bare på, at de ankommer med posten. Skal nok få lagt billeder ind, så snart prototypen er klar :cheerleader3:

Jeg er gået helt i shopping-mode, og har næsten bestilt disse spiselige hibiscusblomster til at komme i velkomstchampagnen. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det bare skal være champagne, eller man kan lave et eller andet med hyldeblomstsaft? Vi har nogle flasker hjemmelavet hyldeblomstsaft som vi godt kunne tænke os at bruge, men jeg mangler en god opskrift.. Kender I nogen der kunne bruges? :help:

post-45918-0-54666300-1301601984.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores menu;

Ja her så vores menu. Den er jo præget af, at festen bliver stille og rolig, men samtidigt er min kære H2B jo kok, så lækkert skal det nok blive :) Han har planer om at lave maden selv og rigtig meget kan laves i forvejen og så skal resten klares på dagen. Vi har tænkt os at stille en kæmpe grill op og så er jeg sikker på, at der nogle mænd i familien der nok skal lege grillmester :lol:

Menue lyder således;

Appetizer - Salmorejo med parmaskinke og lidt brød (en kold tomatsuppe a la gazpacho)

Forret - Grillede kammuslinger, Moules Marinée, hjertemuslinger og grillede tigerrejer. Hertil aioli, citron og brød

Hovedret - Grillet oksemørbrad med salater, små grillede kartofler, squash grillet med bøffelmozarella, brød, langtidsbagte cherrytomater

Osteanretning med chili-jam, oliven og syltede valnødder

Dessert - bailey-creme brulée med friske bær

Senere bryllupskage, kaffe og cognac etc

Satser på at flokken bliver mætte så :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inspiration til bryllupskagen

Jeg har bestilt bryllupskagen hos hende her http://www.roomdesign4kids.com/brylupskager.html, da der var en hel del at spare. Den bliver ret traditionel med chokolademousse og jordbær/rabarbermousse. Jeg har sendt nogle inspirationsbilleder til hende og så får hun ellers frie hænder, så det er lidt spændende :rolleyes:

I får lige billederne også :wink:

post-45918-0-85246800-1301603146.jpg

post-45918-0-75722600-1301603156.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jo præget af, at festen bliver stille og rolig...

Hvor får du dog det fra; den menu er da både LÆKKER eat-drink-smiley-542.gif og overdådig!!

Hihi, tak for det :biggrin: Ja jeg synes også det lyder dejligt og håber alting falder i hak på dagen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har da forresten købt et par ting mere, som I lige får at se :shopping:

Jeg har bestilt disse skilte, da vores sommerhus ligger nede af en lille grusvej og den kan være lidt svær at finde. Så oppe ved hovedvejen kommer der et skilt og så igen længere nede af vejen :)

Så har jeg igså fået købt de her hjerteris.. ved ikke lige om de kommer i brug, men synes bare de var så fine :fløjt:

post-45918-0-56180100-1301689092.jpg

post-45918-0-11598600-1301689148.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet de her fine chokolader på ebay og tænker, at de kunne være så fine i nogle små skåle.. Og så matcher de jo vores "tema-farver" som er sølv, lyserød og creme. Ved godt nok ikke liiiige hvor i menuen de skal proppes ind, måske til kaffen? Synes bare de er så fine :fløjt:

post-45918-0-11291100-1301689427.jpg

post-45918-0-10233800-1301689437.jpg

post-45918-0-48327900-1301689444.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, en masse dejlige ting du har fået fat i :thumbsupsmileyanim: og det er også en rigtig lækker menu I skal ha'. Er sikker på I får en fantastisk bryllupsdag :cheerleader3:

Mange hilsner

Connie

Tusind tak Connie :hug:

Håber også at jeres dag bliver helt fantastisk. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg endelig fundet ud af at overføre billeder fra min tlf, så jeg kan få billeder af vores invitationer ind. Det var lidt dumt af mig, at jeg glemte at få taget nogle gode billeder af dem, så I må leve med de her knap så skarpe billeder. :shooter:

Invitationerne er lavet af cremefarvet, tykt papir. Ovenpå er der en firkant af håndlavet papir med sølvmønster og dette holdes fast med små selvklæbende hjerter. Derpå igen er der små stickers i sølv, hvor der står "wedding invitation". Indeni er selve invitationen printet på semi-transperant papir med let skinnende overflade og dette holdes på plads med et rosa bånd :)

post-45918-0-28933200-1302463402.jpg

post-45918-0-63891900-1302463458.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeee, vi har fået vores vielsesringe :cheerleader3:

De er fra Nuran og er købt i Aveny i Rødovre Centrum. Synes vi fik en rigtig god behandling derude (modsat guldsmed dirks, det var bare nogle sure koste :shooter: ), så der handler vi gerne igen.

Begge ringe er i 14 karat hvidguld med en matslebet overflade (skøjtet, tror jeg de kaldte den?) I min ring er der 9 diamanter isat. Desværre var min h2b's ring for stor da vi fik dem hjem, så den skal lige retur og laves mindre. Nå vi har jo heldigvis god tid, så det går nok.

Jeg er bare så super glad for min ring og kan slet ikke lade være med at se på den og prøve den. :blush: Men nu skal det altså være slut, så må jeg glæde mig ekstra meget til d 23/7 :iloveyou:

post-45918-0-80348800-1302464006.jpg

post-45918-0-80814400-1302464070.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, kan se at noget af menukortet fra Boyds kom med.. Hihi, vi var lige hende og spise frokost bagefter og så måtte jeg jo fluks have et billede :fløjt:

Kom også lige til at gå i H&M og så i stadium og købe et par træningssko.. Så nu er der ingen undskyldning mere :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsrejsen går til Paris, da det bare er "vores" by. Da Anders og jeg lige havde mødt hinanden, inviterede han mig med til Paris. Det vare bare den bedste og mest romantiske tur og vi har været der flere gange siden, så selvfølgelig skulle bryllupsrejsen også gå dertil :cheerleader3:

Vi har bestilt værelse på Dette hotel. Det ligger super centralt og ser ok ud (i hvertfald på billeder) så jeg håber det bliver godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, har så travlt i øjeblikket, at jeg slet ikke når noget bryllupsrelevant.. Bliver snart helt stresset over det! :blink:

Jeg mangler stadig at få købt diverse bånd til servietringene (og få lavet et prøve-eksemplar, få styr på blomsterdekorationer, få lavet en indkøbsliste og få mine forældre til at handle i tyskland osv osv.. VRÆÆl altså..

Nå men vi var da i sommerhuset i sverige her i påsken og nu er der styr på overnatning, "hvem gør hvad" på selve dagen og jeg har nogenlunde styr på hvordan borde og stole skal stå, så det skal nu nok gå :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh ja, jeg ved det :blush: Der kom alvorlig sygdom i familien, så alt blev ændret i sidste øjeblik.. Vi havde dog en fantastisk dag og jeg skal nok få lavet en bryllupsberetning så snart jeg har fået alle billederne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer