sarahb_dk

vores store dag

55 indlæg i dette emne

Hej Zillas

Så prøver jeg også at lave sådan en planlægningstråd.. Er godt nok spændt på om det lykkes :biggrin:

Lidt om min h2b og jeg;

H2b er 33 år, kok og den dejligste i verden.

Jeg er 29 år (når lige at blive 30 få dage før vi skal giftes), farmakonom og ved at gå helt i bryllupsmode.

Vi bor i Hvidovre, men har en drøm om at flytte på landet engang i fremtiden :cowsleep:

Vi skal giftes d 23/7-11 på rådhuset og så skal festen holdes i vores ødegård i sverige. Det bliver et intimt, stille og roligt bryllup, med de mennesker der betyder noget for os.

Kjolen

bryllupskage inspiration

Invitationer

Vielsesringe

Bryllupsfrisurer inspiration

Brudebuketter inspiration

Redigeret af sarahb_dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feststedet; Festen afholdes i vores sommerhus i sverige. Planen er, at vi bliver viet kl 10.30, derefter champagne og kransekage og så kører vi hen og får taget billeder og derefter kører vi til Sverige.

Vi har lejet service, borde osv i sverige, som leveres om fredagen og afhentes igen mandag (BONUS: tingene skal ikke vaskes af, bare ned i medfølgende kasser :thumbsupsmileyanim: )

Vi har lejet hvide stofduge og sølvkandelaber-lysestager og svigermor har lovet at stå for blomsterdekorationerne. Jeg har foreslået pæoner i forskellige farver og måske nogle roser og bondeslør.. Men ellers får hun frie hænder :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole og tilbehør;

Kjolen er købt hos monsoon (via deres engelske hjemmeside, super levering og ingen problemer)

Sandaler og sommerfugle til håret er købt på ebay, håber de snart dukker op og at sandalerne passer :)

Jeg har købt en lille bolero til at have over armene, men den er mere cremefarvet, hvor kjolen er mere sølvgrå.. Så tror ikke den kommer i brug. Nu leder jeg efter et let, smukt sjal/tørklæde som passer til i stedet. Forslag modtages med kyshånd :kiss:

post-45918-0-84315600-1301234290.jpg

post-45918-0-70560200-1301234299.jpg

post-45918-0-91297500-1301234310.jpg

0

Del dette indlæg

nu har jeg set din kjole et par gange, og ihh den er bare smukkere og smukkere for hver gang jeg kommer herind og kigger:O)

det er en rigtig smuk kjole. kan du ikke lige hoppe i den, så vi kan se dig i den også:o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu har jeg set din kjole et par gange, og ihh den er bare smukkere og smukkere for hver gang jeg kommer herind og kigger:O)

det er en rigtig smuk kjole. kan du ikke lige hoppe i den, så vi kan se dig i den også:o)

Tusind tak for rosen :blush:

Jeg må have en veninde til at tage et billede af mig i den, nytter jo ikke at det er H2b der gør det :tunge:

0

Del dette indlæg

Brudebuketter!

Uh altså, jeg ville jo gerne selv bestemme hvordan brudebuketten skal se ud.. Meeen Anders har lovet at sørge for den, sp nu er jeg bare igang med at finde et par inspirationsbilleder frem til ham.. Det sker der jo ikke noget ved :fløjt:

Jeg forestiller mig lidt a la denne stil;

post-45918-0-35864100-1301235227.jpg

post-45918-0-28919400-1301235234.jpg

post-45918-0-08465600-1301235240.jpg

post-45918-0-26754100-1301235248.jpg

0

Del dette indlæg

:balloons:Velkommen til med din egen traad :balloons:

Det lyder super dejligt med oedegaarden og jeg glaeder mig til at foelge din traad :)

Tusind tak Cmtoft. Uha, har flere gange været inde og lure på din planlægningstråd, hvor lyder det bare fantastisk med sådan et rigtig italiensk bryllup :loveboard:

0

Del dette indlæg

Forslag til frisurer;

Jeg har tænkt, at mit hår bare skal være sådan løst opsat og ikke noget vildt, da jeg ikke synes det passer til et rådhusbryllup. Desuden synes at det passer fint med de lidt mere løse håropsætninger til den romantiske "ødegårds-stil". Jeg har fundet lidt forskellige billeder, som jeg vil bruge til inspiration

post-45918-0-87204500-1301236112.jpg

post-45918-0-10067600-1301236130.jpg

post-45918-0-52623300-1301236156.jpg

Redigeret af sarahb_dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til.

Hvor er det dog bare en smuk kjole. Og svensk ødegårdsstil, ja det bliver da vist ikke mere romantisk.

Og så er vi datosøstre kan jeg se, så er helt sikker på at vejret bliver ikke mere end fantastisk.

Mange tak :) Ja jeg krydser altså fingre for, at vejret bliver smukt den dag (alle brude burde faktisk have ret til fantastisk vejr på deres bryllupsdag :thumbsupsmileyanim: )

Jeg glæder mig også rigtig meget til at holde festen deroppe og håber bare det bliver en dejlig dag med familie og venner :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg egentlig stødt på dit navn nogle gange:) Hvad hedder du mere præcis? bare dit Sarahb :)

Efter som jeg hedder Sarah Bech minder det mig jo om det:)

Vi bliver ca 20 til festen, så det bliver bare de allernærmeste der kommer med. Min kæreste har en stor familie og jeg har en relativt lille familie, så vi har snakket frem og tilbage om, hvem vi vil have med.

Mht navnet, så står b'et for Bundgaard.. Men det bliver så skiftet ud ved brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først et stort velkommen til :balloons:

Jeg synes det er en super sød og skøn kjole du har fundet og jeg er helt vils med sommerfuglene. Jeg klæder mig til at se det hele på :)

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Åååh, - skønne billeder jeg får i hovedet af en romatisk svensk ødegård - og så dig som smuk brud i den kjole.

Den film gider jeg godt se :thumbsupsmileyanim:

Så det er altså vielse på rådhuset i Danmark - og så til Sveriges land bagefter??

Hihi, tak :thumbsupsmileyanim: Og ja, vi tager lige et smut på rådhuset, derefter lidt champagne og petit four som manden selv vil bage (godt nok dejligt med en kok i huset) og så kører vi til sverige. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer