Cindiej

Dråber mod røde øjne?

30 indlæg i dette emne

Hej skønne tøser :cheerleader3:

Jeg har hørt fra en veninde, at hun til hendes bryllup fik nogle øjendråber der var blå, og de gjorde at hun slet ikke havde røde øjne af at tude under brylluppet. Og dem må jeg jo simpelthen skaffe, da jeg tror jeg kommer til at tude det meste af dagen , og hvor vil det se dumt ud, at jeg har rødsprængte øjne på alle billeder.

Men kan ikke rigtig finde det, kan læse at man engang har kunne købe noget i matas som hed Eyelight, men det er vist udgået.

Derudover har jeg fundet det her http://www.mcneil.dk/Default.aspx?ID=24, men er nogle der kender til det?

Mvh Cindie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg fundet dem, så hvis jeg nu købte en ordenlig omgang, hvor mange kunne så være interesseret i at købe?????

Beskrivelse af dem:

Blå øjendråber,Eye Lite, hjælper dine øjne med at slappe af og får dem til at skinne.

Den blå farve i Eye Lite fremhæver det hvide i dine øjne, så du slipper for røde, trætte øjne.

Hjælper øjnene med at slappe af og får øjnene til at hvile.

Blå Øjendråber har et rigt indhold af planteekstrakterne: kornblomst, hyld, stenkløver, hamamelis, & kamille.

Brug Eye D Lite hver dag inden du lægger øjen make-up. Så er du sikker på, at det bliver en fornøjelse at se dig i øjnene!

Tip: Hav Eye D Lite blå øjendråber med i håndbagagen, når du skal rejse. Blå øjendråber er perfekte til at friske øjnene op efter en dårlig nats søvn ombord på et fly eller i en bil.

Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen dem har jeg også kigget på, men nu tager jeg dem som min veninde har erfaring med. Som jeg ved virker.

Og har læst om disse på flere hjemmesider, og det skulle være et viundermiddel.

De koster 79,95 plus porto.

Jeg har bestilt nogle ekstra, så hvis nogle er interesseret, så sig til.

Regner med at sætte dem til salg enten her eller på dba, når jeg får dem.

Men ellers overvejer jeg at stille dem frem til vores bryllupsgæster.

0

Del dette indlæg

Forstår jeg godt :) Også et sikkert valg :) Har ikke købt Visine Visiclear men var lige dernede, og ville lige høre til det. :)Og hende jeg snakkede med brugte det selv, og var tilfreds.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen, der ved, hvordan sådan noget stads har det med kontaktlinser?

Jeg bruger nemlig linser, og kunne godt forestille mig, at det ikke er så godt at "blande" med øjedråber?

Det bør stå på dem, om du må bruge dem med linser.

Ofte er det sådan med væsker, der gerne må bruges med linser, at man skal dryppe ca. 15 min før man tager linserne i, så linserne ikke opsuger det hele. For hvis de gør det, bliver du eksponeret med dråberne gennem hele den tid, du har linserne i, og det er ikke sundt (afhængigt af, hvilken type dråber, der er tale om).

Mht. lige denne her type af dråber, der gør øjnene hvidere, skal man være noget varsom med at bruge dem og ikke bare lade det blive "hverdags"kost for øjnene, for så sunde er de heller ikke. De påvirker blodkarrene, og der skal mere og mere til af dem for at virke.

0

Del dette indlæg

Er der nogen, der ved, hvordan sådan noget stads har det med kontaktlinser?

Jeg bruger nemlig linser, og kunne godt forestille mig, at det ikke er så godt at "blande" med øjedråber?

Det bør stå på dem, om du må bruge dem med linser.

Ofte er det sådan med væsker, der gerne må bruges med linser, at man skal dryppe ca. 15 min før man tager linserne i, så linserne ikke opsuger det hele. For hvis de gør det, bliver du eksponeret med dråberne gennem hele den tid, du har linserne i, og det er ikke sundt (afhængigt af, hvilken type dråber, der er tale om).

Mht. lige denne her type af dråber, der gør øjnene hvidere, skal man være noget varsom med at bruge dem og ikke bare lade det blive "hverdags"kost for øjnene, for så sunde er de heller ikke. De påvirker blodkarrene, og der skal mere og mere til af dem for at virke.

De må gerne bruges med kontaktlinser. Kontaktede stedet hvor jeg har købt dem,og hun bruger dem selv med hendes linser.

Det samme med min veninde, som brugte dem til hendes bryllup, hun har også linser..

Jeg vil selv kun bruge dem til selskaber og byture, og ikke i hverdagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej har ikke selv prøvet dem endnu, men ved de virker fra min veninde af. Har set billeder af hendes utrolig smukke øjne fra deres bryllup, hvor mandens er helt røde, lidt ærgelig synes jeg. Så min H2B bliver tvunget til at få dryppet øjnene på bryllups dagen :shooter:

Skal til konfirmation d 20 maj, og der vil jeg prøve dem.

Redigeret af Cindiej
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det der dryppes i øjnene er

Aktive ingredienser: Tetrahydrozoline Hydrochloride 0.05%

Inaktive ingredienser: water, Sodium Chloride, Boric Acid, Benzoic Acid, Benzyl, Chlorobutanal, Alcohol, Terpineol, FD&C Blue #1.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer