Musen!

Hvad er vasket ris???

10 indlæg i dette emne

Hi hi, ja jeg ved det altså ikke.

Jeg skal lave risposer i påsken, og skal jo så ud og købe ris, men da jeg flere gange har set at "alm" ris laver mærker på tøjet, og har hørt det skal være vasket ris, ja så må jeg jo have fat i det, men aner vikelig ikke hvor jeg skal købe dem, hvis man altså kan købe dem, eller ???

Alle jeg kender har aldrig hørt om vasket ris, så ikke meget hjælp der, men jeg tænker at det ved i da ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, ja jeg ved det altså ikke.

Jeg skal lave risposer i påsken, og skal jo så ud og købe ris, men da jeg flere gange har set at "alm" ris laver mærker på tøjet, og har hørt det skal være vasket ris, ja så må jeg jo have fat i det, men aner vikelig ikke hvor jeg skal købe dem, hvis man altså kan købe dem, eller ???

Alle jeg kender har aldrig hørt om vasket ris, så ikke meget hjælp der, men jeg tænker at det ved i da ??

Godmorgen

Vasket ris er ikke noget du køber, men noget du gør :cheerleader3: Jeg plejer at hælde alle risene op i mit dørslag og skylle dem over. Så breder jeg dem ud på et viskestykke bagefter og lader tørre. Så er de klar - uden at give pletter på tøjet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også tro det er noget man selv gør. Vores fotograf sagde til os at vi skulle tænke på at kasteris lavede mærker på gommens tøj og kunne ødelægge det hvos man ikke får det børstet af med det samme.

Nu må man ikke kaste med rid vedvores kirke så det giver sig selv...

Knus Janni

0

Del dette indlæg

er det ikke bare alm grødris??? Har nu heller ikke hørt at alm ris skulle lave mærker. Min svigermor blev gift sidste år, og de blev overdænget med ris... men der er ikke rapporteret om mærker! Og det er jeg da sikker på, hun ville ha' sagt.

hvis du kigger i Pia og Anders´ bryllupsberetning, kan du se at han har rispletter der hvor de lige er kommet ud i kirken, så den er altså god nok :wink:

her på vej ind i bilen

Redigeret af Julienne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer