Guest Saruploft

Stropløs Wonderbra

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jep, jeg har købt denne her:

post-42094-0-05420000-1305314796.jpg

Den holder virkelig godt, og jeg går ellers aldrig med stropløs BH.

Eneste minus er at den går lidt højt op, så hvis din kjole skærer lavt over brystet kan det være et problem.

Jeg havde min på da vi bestilte kjolen, og kjolen måtte lige laves 2cm højere over brystet.

0

Del dette indlæg

Eneste minus er at den går lidt højt op, så hvis din kjole skærer lavt over brystet kan det være et problem.

Jeg havde min på da vi bestilte kjolen, og kjolen måtte lige laves 2cm højere over brystet.

Hvilken størrelse bruger du?

Jeg har tunge bryster efter at amme 2børn

0

Del dette indlæg

Hvilken størrelse bruger du?

Jeg har tunge bryster efter at amme 2børn

Tror ikke lige dén wonderbra mellie viser, kan holde de tunge junger :b223: Har selv ammet tre børn. Men den jeg hentyder til ser ud til at holde endnu bedre på sagerne.. ved ikke lige hvordan jeg sætter et billede ind men det er denne her: http://www.lace.dk/commodity/6840

Ellers så køber jeg nok en fra Marie Jo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Change størrelser, som jeg har ladet mig fortælle er små i størrelserne bruger jeg 80F.

Mine :b223: er også tunge, og behøver et løft.

Det jeg fandt virkelig rart ved den BH jeg viste, er at den (på mig) ikke har tendens til at glide ned.

Tror det skyldes den meget brede kant. På billeder ser skålene små ud, men i de større størrelser er de (logisk nok) betydeligt større. For mig betyder det at skålen har fast "hele vejen rundt om babserne".

Eneste minus er at materialet er meget kraftigt, hvilket betyder at de kære babser fylder endnu mere.

Jeg købte faktisk en Marie Jo først, men synes "kun" den løftede uden at styre og holde inde.

De laver nok mange modeller så måske var jeg bare uheldig.

0

Del dette indlæg

Nu er jeg en af dem der har en lidt mere gennemsnitnig barm (lidt på plussiden) og endnu ikke er velsignet med børn, så babs og nutte er ikke så tunge endnu - omend de ikke sidder helt hvor de gjorde engang! MEN jeg har også den her BH og den er VRIKELIG solid!

I stedet for at der bare er en alm bøjle nederst i skålen og så kun kraftigt stof til at holde på selve sagerne, har den i stedet nærmest plastik armering i form som to hænder under og i siden af hvert bryst. Det lyder måske lidt ubehageligt, men det er den overhovedet ikke.

Jeg har altid syntes at det var frustrerende at hvis den stropløse BH skulle føles bare nogenlunde sikker, så skulle den også skære sig ind i ryggen (...fordi det der rygflæsk den så skubber til er lige det der skal til for at man føler sig lækker...?!) og de der åndssvage stivere i siderne (under armene) der aldrig kan holde til noget som helst og ender med at bukke og nive..........som i kan høre har jeg ikke tidligere haft den store kærlighed for stropløse BHer.....!!

Men den her... se det er en helt anden sag! Det er nærmest en rustning for dine babser! Og med dejlig bred ryg-strop. Desuden går "armeringen" helt ud til under armene, så der er ingen risiko for den før-omtalte bukke-nive-effekt!

De forhandler dem i Illum - så hvis du er i nærheden syns jeg klart at du skal prøve! Skålene er forresten lidt små i det så hvis ikke du har mulighed for at prøve en først, er det en ide at bestille normal omreds, men +1 i skål. Jeg er normalt 75D og skulle have en 75E (34DD i UK str).

Jeg har en i nude, men har lige bestil den på billedet med blonderne, hos asos.com kan du få den for ca. 240 kr - og der er fri fragt for øjeblikket, så det syns jeg egentlig er ret billigt... (NB. de koster vis ca. 400 kr i Illum)

0

Del dette indlæg

Jeg købte en Wonderbra ultimate (som Mellie viser billeder af) og var/er meget tilfreds... Har aldrig haft en stropløs bh, jeg følte sad godt uden at trække ned i brysterne og lave "dobbeltbryster", men det kan denne her. Jeg har haft den på ved flere lejligheder og den er bare lækker - ikke noget med at tænke over om den nu er ved at falde ned, den sidder bare! :thumbsupsmileyanim: Man skal dog lige vænne sig til at bunden af bh'en går 3-4cm længere ned end jeg i hvert fald er vant til fra mine andre bh'er...

Tror ikke lige dén wonderbra mellie viser, kan holde de tunge junger

Jeg er en 70E/F (endte i en 70G i denne bh, dog), så så må du jo selv vurdere hvor tunge dine er i forhold til mine... :wink:

Redigeret af RandiHR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, den må jeg vist ind og prøve!! Så kunne man jo altid bestille den online når man havde prøvet den i Illum... Har også kun dårlige erfaringer med stropløse bh'er så det kunne være fantastisk med en der bare SAD! (Især når man har lidt store babser (70G hos Change)

//Mette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer