Rikke&Mette

Rikke & Mettes bryllup <3

42 indlæg i dette emne

Rikke og jeg har fundet lidt inspirationsbilleder til hendes tøj.

Hun vil gerne have:

Pæne, lækre bukser

Hvid(?) skjorte

Vest

Slips/butterfly som matcher vores temafarver

Flotte høje hæle som også matcher farverne og evt. er magen til mine sko

Dertil også matchende knaphulsblomst.

Hun ved endnu ikke helt med jakke og evt. taske.

rikkestj.jpg

Synes det ser flot ud. Kan godt lide at mixe drengede ting med høje hæle :thumbsupsmileyanim:

Har I nogle gode idéer til taske? Det skal ikke være en clutch og heller ikke noget for damet. Der skal dog være plads til makeup og hvad man ellers kan få brug for at have i nærheden.

Hvad er jeres erfaring med tasker??

(Denne post bliver selvfølgelig opdateret når vi når dertil hvor vi rent faktisk skal købe tøjet! :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen tilballoons.gif

Er helt vildt missundelig på ideen om matchende sko - men får nok ikke min kæreste med på denhaha.gif

Tror det blive et lækkert, stilet bryllup! Skal helt sikkert følge med hercheerleader3.gif

Lidt inspiration til tasker:

karl-lagerfeld-mask-bag.jpg

Den er nok for stor, men synes den er meget fed til stilen bunny_4.gif

Ellers kunne noget som det her være en ide:

mulberry-mens-orange-leather-bag-mulberry-alexa-small-satchel.jpg

0

Del dette indlæg

Min morfar er meget syg og vil nok ikke kunne deltage i brylluppet under alle omstændigheder.

Pga dette, samt økonomiske grunde har vi besluttet at vente med bryllup til om et års tid ca. Vi vil meget gerne giftes NU, men vi vil også gerne have bedre tid til planlægning og mulighed for at få nogle af de ting som vi ønsker os med, hvilket vi synes er svært lige nu pga. økonomiske grænser.

Desuden er boligsituationen muligvis lidt ustabil i efteråret og det kunne være rart at blive gift uden det hængende over hovedet.

Så efter en del overvejelser venter vi nu til maj 2012 - Men det skal ikke standse vores planlægning!! Nu har vi bare så meget bedre tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej! Her har jeg ikke været forbi før, så velkommen til :balloons:

Er ked af at høre med din morfar! Du får lige sådan en her :bearhug: Jeg kender alt om at miste én tæt på, så kan godt forstå at I helllere vil udskyde brylluppet!

Jeg synes at jeres farver er fantastiske og idéen om matchende sko er superfed :respekt: Glæder mig til at følge jeres planlægning..

Redigeret af Mallara
0

Del dette indlæg

Er ked af at høre med din morfar! Du får lige sådan en her :bearhug: Jeg kender alt om at miste én tæt på, så kan godt forstå at I helllere vil udskyde brylluppet!

Jeg synes at jeres farver er fantastiske og idéen om matchende sko er superfed :respekt: Glæder mig til at følge jeres planlægning..

Tusind tak!

Og er glad for at så mange synes om farverne! Og idéen med matchende sko! Vi må jo gøre det lidt sjovt hvor vi kan, når nu vi har den mulighed!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Rigtig ked af og høre med din morfar :bearhug: Men kan godt forstå I gerne vil vente til maj næste år,nu situationen ser ud som den gør (også en rigtig god måned at blive gift i :biggrin:GP )

Ellers rigtig fedt farvetema og da en super collage du har fået lavet :cheerleader3: Ligger lige hoved i blød ang. taske :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for inputs :D :D :cheerleader3:

Eftersom brylluppet er noget udsat, så haster det ikke så meget med tøjet osv som jeg ellers troede.

Jeg håber dog at vi i løbet af nogle uger kan komme ud og se lokalet hvor vi gerne vil holde festen.

Derudover skal vi også snart have talt om hvor vi gerne vil holde en evt. ceremoni. Vi kan jo af fjollede grunde ikke blive gift i kirken, men vi vil gerne undersøge muligheden for at blive viet et andet sted, gerne udendørs, måske i Rikkes forældres have. Nu må vi se. Der skal sikkert ansøges om noget halløj der.

Nogle som kender noget til mulighederne for at blive viet et andet sted end rådhuset? Altså ikke bare en ceremoni, for så skal man stadig på rådhuset, men en egentlig vielse hvor vi ikke behøver gå på rådhuset...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med jer og velkommen til...

Jeg synes simpelthen idéen med de matchende sko er fab fab fab :thumbsupsmileyanim:

Mht den udendørs/alternative vielse ved jeg at rådmændene i København gerne tager udenfor rådhuset og vier. Se evt Malouski's tråd, de skal vies på en båd. Synes det er sådan en fed idé!

Vi skal velsignes udenfor af en frimenigheds præst(skal dog lige finde én) men vi er gift på rådhuset i New York, så der er ikke juridisk noget bindende der.

Se evt bryllupspraest.dk Hun er den eneste præst jeg har kunnet finde som foretager vielser udenfor kirkens rum. Men ved ikke noget om hendes holdning til homoseksuelle :rolleyes:

Men glæder mig til at følge med :balloons:

0

Del dette indlæg

Tusind tak!

Og er glad for at så mange synes om farverne! Og idéen med matchende sko! Vi må jo gøre det lidt sjovt hvor vi kan, når nu vi har den mulighed!! :cheerleader3:

Ja det er jo ikke alle der kan få lov til det! tror nok at H2B ville glo lidt hvis jeg foreskog matchende sko :griner:-

0

Del dette indlæg

Ja det er jo ikke alle der kan få lov til det! tror nok at H2B ville glo lidt hvis jeg foreskog matchende sko :griner:-

Hahaha, ja det tror jeg på! Kender ikke lige nogle fyre som er så meget med på at skulle matche deres sko med deres kvindelige kærester.. Hvor ville det ellers være sjovt. Man kunne da matche nogle seje sneakers med nogle fede stilletter eller pumps. Sådan farve-mæssigt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej med jer og velkommen til...

Jeg synes simpelthen idéen med de matchende sko er fab fab fab :thumbsupsmileyanim:

Mht den udendørs/alternative vielse ved jeg at rådmændene i København gerne tager udenfor rådhuset og vier. Se evt Malouski's tråd, de skal vies på en båd. Synes det er sådan en fed idé!

Vi skal velsignes udenfor af en frimenigheds præst(skal dog lige finde én) men vi er gift på rådhuset i New York, så der er ikke juridisk noget bindende der.

Se evt bryllupspraest.dk Hun er den eneste præst jeg har kunnet finde som foretager vielser udenfor kirkens rum. Men ved ikke noget om hendes holdning til homoseksuelle :rolleyes:

Men glæder mig til at følge med :balloons:

Tusind tak!

Og tak for info. Jaa, det lyder jo rimelig simpelt, så forhåbentlig er det det også i praksis.. :cheerleader3: Weeee~

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer