innie

Brudesko

6 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved om Pink by Paradox og Rainbow club er små i størrelserne, eller almindelige. Jeg overvejer nemlig at købe fra England, da jeg synes det er helt umuligt at finde pæne (læs: ikke kone-) sko herhjemme i min størrelse. Men samtidig synes jeg det er lidt satset, da det jo er besværligt og dyrt hvis de skal sendes retur. Nogle erfaringer/gode råd?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved om Pink by Paradox og Rainbow club er små i størrelserne, eller almindelige. Jeg overvejer nemlig at købe fra England, da jeg synes det er helt umuligt at finde pæne (læs: ikke kone-) sko herhjemme i min størrelse. Men samtidig synes jeg det er lidt satset, da det jo er besværligt og dyrt hvis de skal sendes retur. Nogle erfaringer/gode råd?

Jeg købte mine Rainbow club sko fra Englang (elegantstep.com) og de passede perfekt. Meget normale i str :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også prøvet flere Rainbow Club & Rainbow Couture sko, og de passede alle min str. 39...

Kan også varmt anbefale Fifi by Philippa (Filippa?) Scott - de passer perfekt, og er super gode at have på. Og så er de foret med fint lyseblåt skind :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer