cher

Tilpasning af kjolen - hva koster det?

7 indlæg i dette emne

Min ellers fantastiske kjole skal justeres lidt! Ved hoften skal den lægges ca. 2 cm ud,ved taljen skal den måske lidt ind, og til det formål skal jeg bruge en skrædder eller syerske eller anden professionel!

Men hvad koster sådan noget...?

Der er ikke brug for en kile, da der er ok med indersøm at tage af.

Kjolen har blonder udenpå, så dem skal der jo også tages hensyn til.

Nogen der har nogen erfaringer jeg kan tappe af?

Nogen anbefalinger af skræddere eller lignende på Sjælland, evt. i Kbh området (bor selv i Lyngby)?

Nogen bud på hvad sådan noget kan koste?

Mange tak for hjælpen med-zillas :cheerleader3::ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg betalte i alt 675 kr for at få den lagt op, syet ind i taljen, samt syet lidt til ved brystet, således at kjolen fik en lille bue foroven frem for lige. Synes selv det var en smule pebret pris, men der var også stivere at tage hensyn til og flere lag at lægge op. Så gætter på at det var en retfærdig pris.

Vh Cecilie

0

Del dette indlæg

Jeg betalte i alt 675 kr for at få den lagt op, syet ind i taljen, samt syet lidt til ved brystet, således at kjolen fik en lille bue foroven frem for lige. Synes selv det var en smule pebret pris, men der var også stivere at tage hensyn til og flere lag at lægge op. Så gætter på at det var en retfærdig pris.

Vh Cecilie

Det synes jeg godt nok var billigt jeg skal give ca 900 kr for oplægning, indsyning hele vejen ned i corsagen, indsyning ved bryst samt retning da det er lidt skævt, fjernelse af et par nåle kineserne har glemt i kjolen, påsyning af halterneck samt tilpasning af skørt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vh Cecilie

Jeg skal have lavet det samme. Hvor fik du det lavet?

0

Del dette indlæg

Vh Cecilie

Jeg skal have lavet det samme. Hvor fik du det lavet?

Jeg fik det lavet på Langeland, der bor mine forældre og der hænger kjolen indtil de kommer til Kbh 3 dage før brylluppet. Højst sandsynligt er sådan noget billigere at få lavet ude på landet. Men er da glad for at høre at min pris ikke var overpris :biggrin:

0

Del dette indlæg

Mange tak for de gode svar :bearhug::thanks: Jeg har fået tilbudt at få det lavet for 350 svenske kr hos den butik hvor jeg købte kjolen i Helsingborg, så det kan jeg vist roligt tage i mod kan jeg forstå :thumbsupsmileyanim: Det lyder næsten så billigt at jeg bliver bekymret! Men det er vist en service de kun tilbyder brude der har købt kjolen hos dem, ellers er det vist dobbelt op så vidt jeg kunne forstå på den rare svenske dame!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer