constantine

Constantines bordpynt

23 indlæg i dette emne

Vi havde runde 8- og 10-mandsborde ved vores bryllup. De var dækket op med engangskameraer (med nyt omlæg), tændstikæsker, risposer, bordnumre på ministaffelier, bordkort, menuhæfter samt servietter foldet med 2 forskellige bånd.

Vores farveskala rakte fra creme/elfenben over i en bordeauxrød farve. Såvel lys som servietter og duge var elfenbensfarvede. Dertil havde jeg brugt en snert af hvidt - især i form af spindelvævspapir/stof. Ellers var hjerter og roser et gennemgående tema ved vores bryllup!

Her er vores borde:

post-24-1089133122.jpg

Redigeret af constantine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Balou

Hvis du ikke har mod på selv at gå igang med at lave kameraerne i råhvidt så kan du købe nogen hos www.calligraphen.dk Kameraet indeholder 24 billeder og er inkl. blitz og koster 90kr pr. stk.

Men det ville nok være billigere at lave dem selv ;)

Held og lykke med det :o

Martinique

post-24-1089178436.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Constantine

Rigtig flot bordpynt.

Vi har selv planlagt at skulle bruge runde borde. Jeg havde forestillet mig, at man kunne sidde 8 personer ved hvert bord, men efter at have set dem opdækket til en anden fest, kunne jeg godt se at bordene var alt for store til 8 personer. Derfor følger vi tjenerens råd om 9-10 personer. Men jeg er så kommet til at tænke på, om bordene er for store så man kun kan snakke med dem man sidder ved siden af. Ved et traditionelt bord kan man jo tale med dem man sidder ved siden af + 1-3 personer overfor. Hvad er din erfarring?

mvh.

Marlene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Constantine!!

:yeah:

Det ser rigtig godt ud, hvordan har du fået lavet tændstiksæskerne og kameraerne?

Jeg er helt vild med sammenhænget i det hele. Det ser rigtig flot ud..!!

Håber i havde en god dag og at i fik meget ros fra gæsterne ang. bordpynt og opdækning..

Hilsen

Camilla

0

Del dette indlæg

Det ser rigtig godt ud, hvordan har du fået lavet tændstiksæskerne og kameraerne?

Tændstikæskerne er lavet af almindelig karton, hvorpå jeg printede vores monogram og dato. Jeg brugte en skabelon, som jeg fandt herinde på et tidspunkt, og rettede den lidt til.

Til sidst klæbede jeg spindelvævspapiret/stoffet på, inden jeg satte dem omkring tændstikæsken. Her brugte jeg både lidt lim samt dobbeltklæbende folie. Til sidst bandt jeg en lille sløjfe og klistrede den på forsiden.

Ved kameraerne pillede vi forsigtigt det yderste stykke pap af og sprayede det med en cremefarvet spraymaling. Spraymalingen er købt i Bilka - jeg mener den kostede 70-80 kroner for en flaske. Det øvrige pynt til engangskamraerne, som er stofhjerter fra Kreativ Hobby og spindelvævsstof, satte vi først på til sidst med dobbeltklæbende folie - da pappet var omkring kameraerne igen!

:o ..og jo, vi fik mange dejlige tilkendegivelser fra gæsterne - jeg takker også for jeres :)

0

Del dette indlæg

Ved kameraerne pillede vi forsigtigt det yderste stykke pap af og sprayede det med en cremefarvet spraymaling. Spraymalingen er købt i Bilka - jeg mener den kostede 70-80 kroner for en flaske. Det øvrige pynt til engangskamraerne, som er stofhjerter fra Kreativ Hobby og spindelvævsstof, satte vi først på til sidst med dobbeltklæbende folie - da pappet var omkring kameraerne igen!

Altsammen rigtig flot og gennemført!!! :mellow:

Det med kameraerne... var pappet ikke meget blankt og glat inden i sprayede dem? Jeg har nemlig tænkt på det samme, men havde egentlig lagt det på hylden, da jeg ikke troede at spraymalingen ville kunen hæfte på det blanke, glatte pap uden at smitte af?

Lad mig høre..... :o

Carina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer