sarahb_dk

En helt fantastisk dag

8 indlæg i dette emne

Så blev det min tur til at berette om min fantastiske PA igår. Nu er jeg også næsten ved at være i live igen, puha jeg har været træt idag :balloon:

Jeg startede dagen med at tage på arbejde og var faktisk ret træt og gad ikke rigtigt. Min søde souschef var henne på et tidspunkt og sagde noget i retning af; "ej, det bliver bare en god dag". Jeg tænkte ikke over det, jeg var nok for træt haha :biggrin:

V 10.30 tiden står jeg med en kunde (arbejder på et apoteket) og en kollega kommer over med to vagter fra centeret. Hun siger at de skal spørge om noget, men jeg siger at hun lige må vente 5 min. Så bliver hun insisterende og vil overtage min kunde! Nå, jeg må så høre hvad de vil og de siger så, at der har været en klage?? Jeg når faktisk at blive lidt sur og tænker, wtf hvem har klaget?? Og hvem fa'en har klaget over mig?? Hahah, jeg var faktisk ret muggen :blush: Midt i det hele kommer hele min skønne venindeflok så ind gennem bagdøren på apoteket og så faldt 10-øren :biggrin:

Jeg bliver så udstyret med en fin kittel med billeder af mig og teksten "hjælp jeg skal giftes". Herefter går turen til en kollega, hvor vi spiste brunch og hyggede et par timer. Så fik jeg ellers bind for øjnene og blev sat på en stol, og så startede musikken "I'm too sexy for my love" m rigth said fred. Da jeg så får bindet af, ser jeg to "gamle" strippere (to veninder klædt ud i dragter og med masker) og så startede showet.. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har grinet så meget :griner:- :griner:- Jeg forsøger lige at finde et par billeder til jer :biggrin:

Derefter skulle vi lave gæt og grimasser og danse ballon-dans (ret modent, hihi) og så gik det galt. Min kollegas hund stak af og det opdagede vi så først, da vi skulle videre. Vi brugte så halvanden time på at finde hunden (og nej, det var ikke en del af planlægningen) og måtte derfor lave lidt om i programmet. Vi tog så videre til kgs nytorv, hvor de havde lejet en privat båd til at sejle os rundt i havnen mens vi drak drinks. Ind imellem holdt vi pause og så skulle jeg ellers på bedste "havnerundfarts-manér", fortælle om diverse bygninger på tysk, japansk osv krydret med virkelig grimme ord (som jeg ikke vil gentage her :blush: )

Så skulle vi hen og spise og det var selvfølgelig på "Det Gamle Apotek". Super hyggeligt og så gik turen til Nat-cafeen, hvor de havde fået arrangeret, at vi havde stedet en 1 time for os selv. Her skulle jeg så være bartender sammen med barchefen, det var så sjovt at stå det og shake drinks osv :thumbsupsmileyanim:

Sidste stop på turen var big bowl i valby, hvor der var drinks og bowling og så var jeg også ved at være klar til at gå omkuld. :biggrin:

Det var bare den bedste og hyggeligste dag og alle hyggede sig sammen. Det var rigtig dejligt, at dem der ikke kendte hinanden i forvejen, også kunne hygge sig og bare nyde dagen. Jeg er super glad for, at mine veninder havde skruet et program sammen der bare lige var mig :thumbsupsmileyanim: Love you all :kiss: :kiss:

post-45918-0-06062200-1310316446.jpg

post-45918-0-53867200-1310316452.jpg

post-45918-0-00986100-1310316459.jpg

post-45918-0-28829900-1310316470.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor lyder det som en dejlig dag! Og fint vejr i havde. Hvis jeg ikke får sagt det ellers, så rigtigt meget held og lykke, og tillykke, med det meget snart forekommende bryllup :bearhug:

Kun 11 dage endnu!

Tusind tak og i lige måde :loveshower: Håber I får en fantastisk dag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer