Faklen

Hjælp - jeg kan ikke få talen færdi

10 indlæg i dette emne

Nu har jeg bøvlet med den forb..... tale i flere uger og er endnu ikke færdi....

Havde en god tråd synes jeg selv...."på rejse med sjælen".... jeg er godt tilfreds med starten og slutningen men det er ligesom der mangler noget for at den bliver mere sammenhængende....

Hjælp mig please for nu er der ikke længe til, skal giftes den 24. juli

Knuzzz Helen

Tale_til_gommen.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit svar er nok ingen hjælp :o ........... for jeg syntes den er perfekt !!! ;)

har læst den 2 gange nu .... ved ikke helt hvad du mener, at der mangler !?

Selvfølgelig kan du sige meget mere, men ... syntes nu at du får mange ting med og du ska' jo heller ikke tale hele aftenen ;) :o

:) Britt

0

Del dette indlæg

Kære Helen.

Lad den dog være som den er.

Den er både sjov, rørende og frem for alt meget kærlig.

Jeg sidder her med både et lille smil, og lidt våde øjne, og jeg kender jer ikke engang, men det føler jeg, at jeg gør lidt igennem din tale.

Den er kanon..........

Go for it.........

Knus Trisse :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt give dig ret.. der mangler et eller andet, måske en enkel sammenligning mere. Jeg regner med at han ved hvad de sammenligninger du kommer med betyder, så prøv om du ikke kan lave en til.. evt til hans skakpassion. Det kræver jo hjerne og du kunne trække den tættere på vores tid ved evt at bruge Einstein som eksempel på din mans. Han brugte jo også lang tid på at spekulere over relativitetsteorien??

Hvis du kommer med en eller to mere vil jeg tro den er perfekt. Du starter jo vildt godt, men det bliver lidt tyndt med "kun" to sammenligninger.

Jeg håber du forstår hvad jeg mener...

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen!!

Det giver i hvert fald mere ro, men måske skulle du ikke skrive den så "fakta" agtig, men nærmere inddrage en person der kunne have været din mand (altså hans sjæl) der spillede skak i kina eller japan. Forstår du hvad jeg mener? I de to andre referer du til kendte personer (ramses/bernini). Det bør du også gøre i denne skakdel...

Pernille

0

Del dette indlæg

Tak Penille, nu har jeg fundet tråden igen....

Det var nemlig den kinesiske filosof og grundlægger af den kineskiske tankeretning, Konfutse der har skrevet de første beretninger om Go/Skak, og da min kommende mand skal læse filosofi næste år slår jeg lige 2 fluer med et smæk i sammenligningen.......

Den endelige udgave kommer om et par dage, måske allerede i morgen.....

og så vil jeg da gerne have at i gennemlæser/redigerer den igen.....

Et stort glædes :bamsekram: til jer alle sammen....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer