sofie b

At få syet kjolen ind?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg gav 2500 hos Frederiksberg skrædderi. lidt dyrt, men resultatet var godt. men afhænger meget af kjoletype, antal lag, sting, stof osv osv. min blev sprættet op i begge sider hele vejen ind og lagt ind ved brystet.

skal lige siges jeg fik små hægter i til at løfte slæbet op under dans + fjernet enkelete perler også.

0

Del dette indlæg

Jeg fik min syet ind (af 3 omgange!) af en lokal syerske. Jeg fik sat strop i, så jeg kunne få slæbet op når jeg dansede og så pillede hun nogle perler af, stivede den og strøg den + jeg fik en dragtpose til den. Alt i alt gav jeg 1025,-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det lyder da til at det kan lade sig gøre uden at skulle slippe flere tusinde :super: Snørreryg er da også en smart løsning :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det bliver aktuelt, men jeg er lige startet til zumba og ville da gerne af med lidt på maven efter fødsel, og jeg må da indrømme at jeg egentlig ikke har lyst til at en kjole skulle forhindre et evt vægttab

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det lyder da til at det kan lade sig gøre uden at skulle slippe flere tusinde :super: Snørreryg er da også en smart løsning :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke om det bliver aktuelt, men jeg er lige startet til zumba og ville da gerne af med lidt på maven efter fødsel, og jeg må da indrømme at jeg egentlig ikke har lyst til at en kjole skulle forhindre et evt vægttab

Nu startede jeg selv til zumba efter fødslen, da det var mest skånsomt, og jeg tabte de sidste fødselsdeller, så mon ikke det kan lade sig gøre:) Desuden er det altså super sjovt at stå der og ryste le popo som i gamle daw´e

0

Del dette indlæg

Nu startede jeg selv til zumba efter fødslen, da det var mest skånsomt, og jeg tabte de sidste fødselsdeller, så mon ikke det kan lade sig gøre:) Desuden er det altså super sjovt at stå der og ryste le popo som i gamle daw´e

uha ja det er også lige mig, der har altid gemt sig en lille latin danser i mig. Fed musik og moves, men er du vimmer det er hårdt, den får fuld gas. Så håber da også at man kan blive lidt mere fit igen :)

0

Del dette indlæg

uha ja det er også lige mig, der har altid gemt sig en lille latin danser i mig. Fed musik og moves, men er du vimmer det er hårdt, den får fuld gas. Så håber da også at man kan blive lidt mere fit igen :)

Nemlig og alle kan være med. Synes bare stemningen var det sjoveste. Alle går fuldkommen amok og ryster alt hvad remmer og tøj kan holde:) Det skal simpelthen prøves:) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer