clemang71

Pris hos en skrædder

7 indlæg i dette emne

Hej Hej skønne jer :thumbsupsmileyanim:

Er der nogle der kender nogle priser på, hvis en skrædder skal sy brudekjolen? Er der noget at spare eller er det helt hen i hegnet at tro det? Ved godt prisen afhænger af stof, model osv men bare så jeg kan få en lille ide om, hvor prisniveauet ligger.

Kh clemang

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er jo MEGET forskelligt, og umuligt at svare på faktisk... nogen har fået syet kjoler til 3000 (måske endnu billigere hvis skrædderen er fra Kina), men nogen gir jo også 100.000 for en skræddersyet kjole.. afhænger meget af materialer, model og skrædderen.

0

Del dette indlæg

Mit link

Cophenhagen Bridal sagde, at de prøvede at holde prisen til 10.000 kr. +/- afhængig af stof osv.

Var derinde for lidt tid siden og prøve brudekjoler og der sagde de, at hvis man finder en "færdig" brudekjole, som så alligevel skal rette til osv., så løber det hurtigt op (fx hvis kjolepris er 10.000 kr. og så alt det andet kommer oveni, så den totale kjolepris måske bliver 15.0000) og derfor ville en skræddersyet brudekjole måske koste det samme eller mindre :)

Mange hilsener

Mynte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer meget an på kjolen og skrædderen. Jeg fik syet min kjole til rådhusbryllup hos en skrædder, der brugte sin søndag og fritid på at sy den. Jeg skulle kun give 1000,- kr for den. -Det samme som min mor skulle gi' for hendes selskabskjole + bolero...

Kjolen er meget enkel, og du kan se den i min tråd.

0

Del dette indlæg

Hej allesammen Tusind tak for jeres svar, jeg tror ikke lige det bliver en skrædder ;-) Så er det bare om jeg tør købe på nettet, det I vist nok kalder for Kinakjoler, har vist ikke helt fanget den endnu... ;-D Og næste spørgsmål er, om jeg kan overhovedet kan nå at få en derfra hvis jeg vælger det.. :-)

K clemang

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer