.* Brud20aug2011 *.

tuder snart...

6 indlæg i dette emne

Jeg har i starten af aug fået mail om at mine øreringe fra Kara Design var blevet "shippede"(se billed)

HVORFOR har jeg så ikke fået dem endnu, og hvorfor svare hun ikke mine mails, og hvorfor er der ikke et shippet-nr så jeg evt kan spore dem !!!

om 1 uge skal jeg stå brud, og må bare have nogle øreringe... Panikker snart ;(

Har brugt sååååå mange timer på at finde dem, og nu lader det til at jeg ik får dem afligevel... hvor f..... finder jeg noget lignede i dk ?

post-44529-0-71002400-1313157868.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske har hun ferie?

Og hvis de er sendt i starten af august er der da ikke gået lang tid - går udfra de sendes fra USA?

Hvis det sendes som almindelig post får man garanteret ikke shipping nummer

Men en god ide at finde alternativ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer