Guest B22

Brudekjoleprøvning

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg henvender mig nu til dem, der har erfaring med at prøve brudekjoler.

Er det en god ide at have det undertøj på, som man gerne vil have på på selve bryllupsdagen, når man skal ud og prøve brudekjoler?

Jeg tænker, at det vil være smart, hvis kjolen med det samme skal rettes til, og så får man det bedste indtryk af hvordan kjolen sidder på én.

Hmm jeg havde bare ikke tænkt mig at starte med undertøjet, men så er der god grund til at bruge penge på det først :biggrin:

Med venlig hilsen

B22

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til 2 kjoleprøvninger og har ikke haft det undertøj på som jeg skal have på på dagen, men en bh der svarer til den jeg har intentioner om at købe (push up) Da jeg prøvede det 2et sted, fik jeg at vide at HVIS nu det var der jeg skulle købe kjole så ville det være en god ide når jeg kom igen at have de rigtige sko og det rigtige undertøj på, fordi den blev rettet til efter mig.. Men sådan et sted som fx Lilly køber du en stangkjole og så skal du selv til skrædder og have den rettet til - så er det jo faktisk først ved skrædderen det er væsentligt.. :) Men hvis du alligevel gerne vil ud og shoppe så synes jeg da du skal købe sko og undertøj til dagen og så ha det på når du prøver.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke brudelingeri med til proevning, men bare en stroploes BH. Min kjolebutik havde nogle virkelig forfaerdelige kjoleproevesko, saa jeg vil nok bare anbefale at tage et par sko med og saa en stroploes BH. Jeg havde saa mit rigtige brudelingeri og brudesko med til tilretningsaftalen.

Enjoy :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:c166: Jeg havde en neutral, stropløs BH på og et par hvide sandaler i ca. samme højde som jeg forestiller mig jeg skal have på på min bryllupsdag...

Jeg ville ikke anbefale at købe de endelige sko, før kjolen er på plads - i min verden skal de to passe sammen. Og det med undertøjet - jeg regner ikke med at have andet end godt, praktisk undertøj på under kjolen. Måske endda kun et par trusser... Så kan det spændende undertøj vente til efter jeg har fået kjolen af

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt undertøjet da jeg var til kjoleprøvning. Fandt det tilfældigt en dag jeg var i byen.

Jeg synes det var rart at kunne se om kjolen sad pænt hen over BH´en, selvom den endnu ikke var tilrettet. Jeg havde dog bare et par alm hvide trusser på, havde ikke lyst til at stå der i g-string :)

Men sådan et sted som fx Lilly køber du en stangkjole og så skal du selv til skrædder og have den rettet til - så er det jo faktisk først ved skrædderen det er væsentligt.. :)

Jeg købte min kjole i Lilly og jeg skulle ikke til en skrædder. Skrædderen kom en dag jeg var i butikken og tog mål på kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Linette - okay.. :o Jeg fik bare at vide da jeg var i Lilly at hvis den skulle tilrettes var det noget den skulle sendes til skrædder for, det var ikke noget de gjorde.. Jeg forstod det som jeg selv skulle sørge for det.. men kan da være jeg har misforstået det? :blush::unsure: Men det var nu ikke fordi jeg så det som værende et problem.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer