Guest SigneFlor

Usikker på mit valg af kjole....

14 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder er jeg begyndt at blive usikker på om det er den rigtige kjole jeg har valgt...

I butikken var jeg slet ikke i tvivl, da den ikke er så pyntet som andre kjoler, men nu hvor jeg kigger rundt på nettet kan jeg simpelthen ikke finde en person som har købt noget lignende ???

Jeg synes bare ikke den ser ud af noget i forhold til mange andres ?

Og alligevel synes jeg bare den passer til mig og den jeg er (o;

Det er sku lidt forvirrrende.....

Jeg vil egentlig høre om nogle af jer har valgt en lignende kjole som min ? (Den kan ses under ''se min kjole'')

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forholdsvis ny herinde, så er ikke så god til at finde rundt, og kan ikke finde billedet af din kjole...

Men genrelt vil jeg sige, at hvis kjolen bare er dig, og da du så den med det samme vidste, at det var dig, så har du også valgt den rette kjole. Man kan også vænne den om og sige, at hvis du ikke rigtig kan finde andre kjoler, som minder om - så er du da bare det mere speciel og uniq på din store dag :)

Personligt er jeg også mere til meget enkle kjoler - uden for meget ekstra pynt. Jeg har endnu ikke valgt kjole, da vores bryllup først er i august næste år...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole ligner heller ikke den typiske kjole man ser herinde... Den er langt mere enkelt og nærmest antik i udseendet. Men hvad gør det? Jeg synes at kjolen skal afspejle den man er - og ikke nok med at jeg synes min kjole er ufatteligt smuk - jeg tror også den er det om 20 år. Netop fordi den er så klassisk fin romantisk og hverken har tyl, blomster eller noget andet over sig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elskede min kjole og er nu her 2 år efter stadig så stolt af den. Den var bare helt rigtig til mig! Men jeg har heller ikke set nogen andre i den, ever... Men, alle andre kjoler fik mig til at se und og meget brudeagtig ud.. og det var ikke lige mig ;) Så følg dig selv!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SigneFlor.... jeg synes du er SÅ smuk i den kjole :loveshower: og umiddelbart udstråler du bare at du har det godt i den! Og det er i mine øjne det en brudekjole skal kunne. Den skal give dig følelsen af at lige netop den dag.. er du den smukkeste i verden! Så jeg synes bare SLET ikke du skal være i tvivl når den er så flot til dig, og du samtidig har så god en fornemmelse for den... Hvem siger at alle skal have tyl bare fordi det er trenden lige nu!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal ikke tænke på hvordan andre kjoler ser ud :0)

Jeg var sikker på min kjole skulle være medslæb, blonder og perler og sådan vildt prinsesse agtig, men er endt ud med fuldstændigt det modsatte. Den er helt enkelt, men da jeg fik den på var det bare den. Og den ser heller ikke som andre jeg har set herinde, men jeg ved, at den er bare mig :0)

Så du skal gå efter dit hjerte :)

Redigeret af Jannie83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen passer godt til dig, og det lød som om det var the one.. :) Du skal ikke se på hvad andre vælger, vi kan ikke bære det samme allesammen. Nogle kan bære en ting, andre noget andet.

Du finder ud af om det er den, hvis du prøver den igen. :)

Hvad føler du inden i når du sidder og ser billeder af den? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes egentlig det er meget alm. at man kommer lidt i kjole tvivl. Synes du er så smuk i din kjole. Du stråler jo på det sidste billede :) Men hvis du er i tvivl, så ring til butikken og så du kan prøve den igen. Synes ikke man kan samligne kjoler, vi er alle så forskellige. Det ville da være kedeligt hvis vi alle valgte den samme kjole.

Mht slør, prøv det sammen med kjolen og se hvad du beste synes om. Ta din mor el en god ven/veninde med og se hvad de siger, de kender dig og kan se om du føler dig godt tilpas.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg kender det. Er den nu mig? Ser jeg nu godt nok ud i den? Ville jeg have valgt den, hvis jeg havde prøvet flere kjoler - eller var det bare den bedste af de 10 jeg prøvede den dag? Skulle jeg alligevel......

Tror de fleste af os prøver det. Jeg åbnede en dag albummet med min billeder fra prøvedagen og tænkte. PUHA. Godt jeg ikke valgte kjolen på Thumbnail-billedet... Kun for at finde ud af, at det var så den kjole jeg havde valgt... Argh!

Jeg er ikke bange for at min er for kedelig - den er nemlig meget mere pyntet og tosset (det er en Faragé - de er lidt specielle) end jeg havde forestillet mig - især til min venue som jo er strand... :)

Men. Jeg havde den bedste fornemmelse i maven da jeg prøvede den. Og det største smil på læben. Og så hul i at den ikke er en typisk flowing strand-kjole :)

Jeg synes også kjolen er smuk til dig - så prøv den da igen og se hvad mavefornemmelsen siger. Og hvis den er god, så er den det garanteret også på dagen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i går oppe og prøve kjolen endnu engang.........................

Dadadadaeeeeeee :c166:

Og den var selvfølgelig helt perfekt (o: Fik også taget nogle nye billeder bagfra, og tættere på, desværre kan jeg ikke finde ud af at lægge dem ind... Aner ikke hvad jeg gjorde sidste gang :td:

Men den er så smuk og unik, får helt kriller i maven :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror også man skal blive i tvivl en gang i mellem, for der er bare kun den ene chance ;) Min egen første sendte jeg dog selv tilbage, det var en alm. designerkjole, ög jeg troede det var lige mig, men jeg var sq nødt til at have en rigtig hvid brudekjole i stedet .. :) Men du kan mærke indeni om det er den rigtige :)

Er glad for at prøvningen kunne få dig overbevist.. tror faktisk også man bliver mere i tvivl, når man ikke bare lige kan finde den og kigge på den, så glemmer man måske alle de gode ting, men husker self de dårlige :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer