ina80

Glæder mig til at få syet den smukkeste brudekjole! <3

12 indlæg i dette emne

Kan slet ikke lade være med at dele min glæde med jer andre brude :-) Har den skønneste og dygtigste veninde der har sagt ja til at sy KJOLEN! Det er sådan en ubeskrivelig glæde da jeg ved at den bliver lige som ønsket :-) Dermed ikke sagt at jeg ikke har prøvet nogle, men som nogle af i andre sikkert ved, er overdelen måske helt bedårende men så mangler skørtet et eller andet eller omvendt! Så nu glæder jeg mig som et lille barn til den store dag om 8 måneder :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød! :-) Kan desværre ikke finde ud af at få billeder herind. Det er billeder fra mit billedbibliotek :-) Kan du hjælpe?? Så kan jeg sende dig et billed af blonden :-) Den er så smuk! ;-)

Kjolen bliver med et kæmpe tylskørt med slæb. Corsage med draperet tyl og håndsyet blonder med sten som også kommer til at "falde" ned ad skørtet :-) Har du fundet din drømmekjole? :-)

Mange knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du sød! :-) Kan desværre ikke finde ud af at få billeder herind. Det er billeder fra mit billedbibliotek :-) Kan du hjælpe?? Så kan jeg sende dig et billed af blonden :-) Den er så smuk! ;-) Du skal, når du skriver indlægget vælge "anvend fuld editor" nederst til venstre vil du så kunne vælge arkiv, finde billede® (de(n) må ikke være for stor!) og derefter vælger du "vedhæft filen"

Kjolen bliver med et kæmpe tylskørt med slæb. Corsage med draperet tyl og håndsyet blonder med sten som også kommer til at "falde" ned ad skørtet :-) Har du fundet din drømmekjole? :-) Vil gerne se blonden. ELSKER BLONDER. Min er ren blondekjole fra Justin Alexander :thumbsupsmileyanim:

Mange knus

Håber det var hjælp nok, ellers må du råbe op :help::wink:

0

Del dette indlæg

Hej :biggrin:

Hvor er jeg bare glad for at du kunne hjælpe mig!! Så virkede det!! Jubii! :cheerleader3:

Du kan herunder se den fantastiske blonde :-) Kjolen du kan se er en kreation af min veninde! :-) Hun syede den til sin eksamen for Rikke Gudnitz :-)

Jeg bliver da næsten nød til at se din kjole, den lyder super smuk!!! Justin Alexander laver fantastiske kjoler :-)

Stort knus!

post-55858-0-82273800-1323158647.jpg

post-55858-0-42240100-1323159010.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer